۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۶۰۰۳۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه قرچک خبر داد؛

توزیع بیش از ۳۰۰ پرس غذا و ۵۰ بسته معیشتی در روز غدیر

توزیع بیش از ۳۰۰ پرس غذا و ۵۰ بسته معیشتی در روز غدیر
عرفانی گفت: مدرسه علمیه معصومیه بیش از ۳۰۰ غذای گرم و ۵۰ بسته معیشتی به مناسبت روز غدیر بین نیازمندان توزیع کرد.

سرکار خانم، زهرا عرفانی معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه قرچک ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی طلاب جهادی این مدرسه علمیه در دهه امامت و کرامت پرداخت و گفت: مدرسه علمیه معصومیه در راستای نشر معارف غدیر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی این عید بزرگ اسلام را در روز عید غدیر خم گرامی داشت.

وی تهیه و توزیع ماسک در بین اقشار مختلف مردم را یکی از این برنامه‌ها برشمرد و ادامه داد: همچنین آذین‌بندی و اجرای مراسم جشن غدیر در محل مدرسه و پذیرایی از اهالی شهرستان قرچک از جمله برنامه‌هایی بود که در روز عید غدیر توسط طلاب و مسؤولان جهادی این مدرسه علمیه برگزار شد.

عرفانی احیای سنت فراموش‌ شده اطعام روز غدیر را از مهم‌ترین وظایف شیعیان به خصوص طلاب بیان کرد و گفت: مدرسه علمیه معصومیه در راستای احیای این سنت فراموش‌شده با ذبح دو رأس گوسفند، گوشت آن رابین نیازمندان توزیع کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه ادامه داد: همچنین علاوه بر گوشت قربانی بیش از 300 پرس غذای گرم تهیه و عصر عید غدیر به دست نیازمندان شناسایی‌شده رسید.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های فرهنگی این مدرسه علمیه در دهه امامت و ولایت، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به مسابقه ارسال آیاتی اشاره کرد که در شأن امام علی(ع) نازل‌شده است و از دیگر برنامه‌ها شامل ساخت کلیپ و پاورپوینت با موضوع غدیر و مسابقه بیان فضائل و القاب امیرمومنان علی(ع) برای نوجوان و کوکان بود که با استقبال خوب طلاب مواجه شد.

عرفانی از راه‌اندازی پویشی با عنوان فقط «حیدر امیرالمؤمنین است» خبر داد و عنوان کرد: گفتنی است طلاب مدرسه علمیه معصومیه در شب و روز عید غدیر خم اقدام به ارسال توئیت با هشتک «حیدر امیرالمؤمنین است» کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه در پایان با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در ایام دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: به مناسبت عید سعید غدیر قریب به 50 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد./813/ت302/ف

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات