۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۱۸۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

کسب علم و تقوا از سوی طلاب سبب خشنودی حضرت ولی عصر می شود

کسب علم و تقوا از سوی طلاب سبب خشنودی حضرت ولی عصر می شود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، طلاب را سربازان حضرت ولی عصر(ع) معرفی کرد و گفت: سربازی برای آن حضرت افتخار بزرگی است که باید با رضایت ایشان همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، همزمان با میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) جمعی از طلاب ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران به لباس مقدس روحانیت مشرف شدند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی در سخنانی ضمن تبریک اعیاد غدیر و همچنین میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) طلاب را سربازان حضرت ولی عصر(ع) معرفی کرد و گفت: سربازی برای آن حضرت افتخار بزرگی است که باید با رضایت ایشان همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که طلاب باید قدر این جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند، گفت: مسیری که طلاب در آن قدم نهادند با کسب علم و تقوا به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

امام جمعه ساری با اشاره به این که پوشیدن لباس روحانیت، فصل تازه ای از زندگی طلبگی است که باید به آن توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: امروز اذهان، افکار و چشم ها به سمت طلاب و روحانیان متمرکز است به همین دلیل باید در حفظ و حراست از این جایگاهی که در آن قرار داریم بیشتر تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که طلاب و روحانیت، پیام رسان دین به جامعه هستند، ادامه داد: کسی که مسؤولیت مهم رساندن پیام الهی به مردم را عهده دار است، خود نیز باید عمل کننده به آن پیام باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دین با تلاش ها و مجاهدت های عالمان و بزرگان حوزه حفظ مانده است، افزود: این امانت مهم الهی امروز به طلاب و روحانیان سپرده شده تا همان مسیر خطیر را ادامه دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که طلاب جوان حوزه باید در حفظ امانت الهی که امروز در اختیار آنها است بسیار تلاش کنند، ادامه داد: طلاب باید با کسب علم، تقوا و خودسازی موجب خشنودی قلب نازنین حضرت ولی عصر(عج) شوند.

وی با تأکید بر این که طلاب در عمل به دین باید از دیگر افراد جامعه پیشگام تر باشند، افزود: تنها موعظه گری و نصیحت وظیفه و رسالت یک طلبه و مبلغ دین نیست، بلکه عمل به آن مهم تر از موعظه و نصیحت است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات