۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۰۲۶۷
حجت الاسلام تقی زاده:

سلامت مردم دغدغه دین و دلسوزان نظام است

سلامت مردم دغدغه دین و دلسوزان نظام است
امام جمعه سرخ رود با بیان این که ائمه جمعه همواره زبان گویای مردم بوده اند، گفت: همه توان و تلاش ائمه جمعه رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات و کاستی های موجود است.
حجت الاسلام مهدی تقی‌زاده، امام جمعه سرخ رود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان این که دهه‌ای که گذشت مسیر مشخصی است که خدا برای ما مشخص کرده و راه سعادت است، اظهار داشت: برای رسیدن به کمال نیاز است که تأسی از مبانی دینی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به این که مردم باید از زندگی علی(ع) درس بگیرند، تصریح کرد: متأسفانه تاریخ، حقیقت  رسالت علی(ع) را نشناخته و به آن پی نبرده است.
 
راه نجات جهان اسلام، حرکت در مسیر ولایت علوی است
 
این استاد حوزه، راه نجات جهان اسلام را حرکت در مسیر ولایت علوی دانست و خاطرنشان کرد: حقیقت علی(ع) فرصت خوبی برای شناخت ابعاد شخصیتی آن امام همام است.
 
امام جمعه سرخ‌رود بر ضرورت تبیین جایگاه غدیر، امامت و ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: مراکز حوزوی و دانشگاهی در تبیین این سند مهم و تاریخی وظیفه و رسالت بسیار سنگینی دارند.
 
وی با تاکید بر این که ما باید در محور ولایت و شناخت امیر المومنین(ع) گام برداریم، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند باید اعیاد و مراسم های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که سلامت مردم دغدغه و اولویت همه دلسوزان نظام اسلامی است، گفت: مراسم عزاداری ماه محرم نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم برگزار شود.
 
ضرورت رسیدگی به نیازمندان و محرومان در شرایط سخت کرونا
 
حجت الاسلام تقی زاده در ادامه سخنان خود بر ضرورت رسیدگی به محرومان و نیازمندان در شرایط سخت این روزهای کرونایی تأکید کرد و گفت: متأسفانه کرونا مشکلات اقتصادی بسیاری را برای مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه به وجود آورده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ادامه راه انقلاب و رسیدن به آرمان‌های اسلامی جز با حضور نخبگان و جوانان این کشور محقق نخواهد شد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در بخش های مختلف بیشتر استفاده شود.
 
عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو گوش فرا دادن به فرامین رهبری است
 
امام جمعه سرخ رود، عزت و اقتدار نظام اسلامی را در گرو گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات رهبر انقلاب به کار گیرند.
 
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که چندین سال است که کشورمان در یک جنگ نابرابر اقتصادی قرار دارد، افزود: در چنین شرایطی همه توان مسؤولان باید در جهت تقویت ظرفیت های داخلی به کار گرفته شود.
 
وی با بیان این که راهبرد سال های اخیر دشمن برای مقابله با کشورمان اقتصادی بوده است، گفت: اگر مدیران کشور توان داخلی را برای تقویت بعد اقتصادی بهره گیرند به طور حتم توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.
 
مسأله معیشت مردم باید جزء اولویت های نخست همه مسؤولان قرار گیرد
 
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که مسأله معیشت مردم باید جزء اولویت های نخست همه مسؤولان قرار گیرد، افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده باید شاهد تلاش مضاعف مسؤولان برای رشد و تقویت اقتصاد داخلی باشیم.
 
امام جمعه سرخ رود با بیان این که ائمه جمعه همواره زبان گویای مردم بوده اند، ادامه داد: همه توان و تلاش ائمه جمعه رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات و کاستی های موجود در منطقه است و به طور حتم با وحدت و همنوایی یکدیگر می توانیم از بحران ها و مشکلات عبور کنیم./950/ت310/ب1
ارسال نظرات