۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۶۰۴۴۹
با حضور آیت الله شاهچراغی و مسؤولان ملی و استانی؛

مسؤول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سمنان معرفی می‌شود

مسؤول جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سمنان معرفی می‌شود
مسؤول جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان با حضور آیت الله شاهچراغی و معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور رسماً معرفی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آیین معارفه مسؤول جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان فردا پنجشنبه 23 مردادماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در این استان، حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ائمه جمعه شهرهای مختلف استان سمنان و جمعی از مسؤولان استانی در محل دفتر این شورا برگزار می شود.

در این مراسم حجت الاسلام محسن فاطمی نیا از علمای استان سمنان که سابقه مدیریت ستاد اقامه نماز این استان را در کارنامه فعالیت خود دارد به عنوان مسؤول جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان معرفی می شود.

پیش از این محمدحسن پیرچه به مدت 39 سال مسؤولیت مدیریت دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان را برعهده داشت و طی قریب به چهار دهه، خدمات پرشماری را در راستای ارتقاء جایگاه نهاد مقدس نماز جمعه و دیگر حوزه های فعالیت ائمه جمعه، ارائه کرد و اکنون به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

گفتنی است، پیش از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه در 19 نقطه استان سمنان اقامه می شد و مردم متدین این استان بی صبرانه منتظرند تا با از بین رفتن این ویروس منحوس و سفید شدن شرایط شیوع کرونا، باردیگر در صفوف باشکوه این فریضه عبادی سیاسی حضور یابند./977/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات