۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۰۶۹۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

امربه‌معروف و نهی از منکر حافظ دین و اخلاق مردم است

امربه‌معروف و نهی از منکر حافظ دین و اخلاق مردم است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر حافظ آبرو، شرف، حیثیت، دین و اخلاق مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی، ضمن تبریک اعیاد گذشته، روز مباهله و نزول سوره هل اتی و آیه تطهیر، اظهار داشت: نیروی انتظامی با امربه‌معروف و نهی از منکر از شرف و حیثیت مردم محافظت می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی که در راستای همین واجب شرعی عمل می‌کند نشان داده است که رسالت خود را با جان و دل و به نحو احسن انجام داده و می‌دهد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: در حقیقت هدف امربه‌معروف و نهی از منکر سالم نگه‌داشتن جامعه و حفظ آن از انواع ناهنجاری‌های اجتماعی و آسیب‌های آن است و بر همه مردم واجب است که آن را رعایت کنند.

وی با اشاره به وظایف و اقدامات نیروی انتظامی، ادامه داد: تاکنون بسیاری از اقدامات و کارهایی که نیروی انتظامی در سیستم مسؤولیت‌های اداری و سازمانی خود انجام داده است مصداق بارز امربه‌معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: نیروی سرفراز انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکنون بر اساس دین مبین اسلام و ارزش‌های اسلامی حرکت کرده و به خودسازی پرداخته است که این مهم بسیار ارزشمند و شایسته قدردانی است.

وی خاطرنشان کرد: الآن می‌بینیم که هر جا و در هر زمان و مکانی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین ذکر می‌شود نام نیروی انتظامی هم به خاطر زحمات و خدمات شایسته آن همسو و هم‌ردیف با این دو نهاد انقلابی ذکر می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی خطاب به نیروهای انتظامی خراسان جنوبی، افزود: درست است که شما شغل و کار خود را انجام می‌دهید اما با انجام این شغل در اصل به وظیفه دینی خود هم عمل می‌کنید و این توفیق بزرگی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و باید شکر گذار خداوند متعال باشید.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در حقیقت شما مصداق دعای وستخدمنی فی مرضاتک امام سجاد (ع) در ایام هفته هستید که خداوند متعال شمارا درراه رضای خودش به کار گرفته است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات