۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۶۰۷۴۹
از سوی سازمان تبلیغات صورت می‌گیرد؛

جذب و استقرار بلند مدت روحانیان در مناطق شهری و روستایی

جذب و استقرار بلند مدت روحانیان در مناطق شهری و روستایی
حجت الاسلام محلاتی از امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی برای استقرار مبلغان در مناطق شهری و روستایی خبر داد.

حجت الاسلام امید محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اعلام خبر جذب و استقرار بلند مدت روحانی در مناطق شهری و روستایی از سوی سازمان تبلیغات اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه همکاری بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی ظرفیت استقرار مبلغان توانمند جهت امامت در مناطق مورد هدف بنیاد علوی فراه‍م آمده است.

مسؤول میز امامت سازمان تبلیغات در بنیاد علوی با اشاره به مزایای استقرار بلند مدت روحانیان در مناطق شهری و روستایی از سوی سازمان تبلیغات گفت: تشکیل پرونده و برخورداری از حق التبلیغ و امتیازات استقرار از سوی سازمان تبلیغات اسلامی، اسکان در خانه عالم و اهدای کمک هزینه آموزشی و فرهنگی از مزایای استقرار در مناطق مورد هدف بنیاد علوی است.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در این طرح بیان کرد: طلاب دارای تحصیلات سطح دو حوزه علمیه، دارای سابقه و تجربه تبلیغی، حکم تلبس و ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت، تأهل و موفقیت در مصاحبه از شرایط نام نویسی در این جذب است و مبلغان بومی و مرتبط با مناطق در اولویت هستند.

حجت الاسلام محلاتی ادامه داد: چالدران (آذربایجان غربی)، چاراویماق(آذربایجان شرقی)، گرمی (اردبیل)، ملک شاهی و هلیلان (ایلام)، درمیان (خراسان جنوبی) زهک ( سیستان و بلوچستان)، میانکوه (چهارمحال و بختیاری)، قلعه گنج (کرمان)، لنده ( کهکیلویه و بویر احمد)، مانه و سملقان (خراسان شمالی) و بخش احمدی (هرمزگان) از مناطق مورد هدف تفاهم نامه میان بنیاد علوی و سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می رود.

وی در پایان به زمان و شیوه نام نویسی در جذب و استقرار بلند مدت روحانی در مناطق شهری و روستایی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: طلاب دارای شرایط می توانند جهت نام نویسی تا 30 مردادماه به پایگاه https://formaloo.com/114 مراجعه کنند.

گفتنی است، مبلغان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیام رسان ایتا، به کانال جذب و روحانی مستقر سازمان تبلیغات اسلامی به نشانی https://eitaa.com/rohanimostaghar مراجعه کنند یا در ساعات اداری با شماره ۰۲۵۳۷۷۴۲۵۳۴تماس گیرند./1324/ت302/ق

ارسال نظرات