۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۶۰۷۶۳
حجت الاسلام صالحیان:

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان می شود

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان می شود
مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان با اشاره به خداحافظی آیت الله نمازی از مردم کاشان، گفت: آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان می شود.
حجت الاسلام محمد رضا صالحیان پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: آیت الله نمازی پیشنهاد داد اگر شخص دیگری در جایگاه حساس نهاد نماز جمعه انتخاب شود کمک به وضعیت جسمانی و سلامت من خواهد بود.

وی ادامه داد: پیشنهاد آیت الله نمازی از سوی رهبر معظم انقلاب پذیرفته شد و با انتخاب آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق زاهدان به عنوان نماینده ولی و امام جمعه کاشان موافقت شد.

حجت الاسلام صالحیان گفت: آیت الله سلیمانی خطیبی توانا و به جهت علمی و مباحث حوزوی و یک عالم برجسته است که مواضع انقلابی و بسیجی و ولایی و انقلابی دارد و تبیین کننده فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در نماز جمعه و سنگر نمایندگی ولی فقیه است.

به گفته وی آیت الله سلیمانی در این سنگر احساس مسؤولیت داشته و همه جوانب کار را در مباحث فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مورد توجه و دقت قرار می‌دهد.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان از آیت الله سلیمانی به عنوان یک عالم جامع از جهت علمیت حوزوی، علم روز، فرزند زمان و مباحث بین المللی جهان اسلام یاد کرد.

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به اینکه تحلیل‌های آیت الله سلیمانی در خطبه‌های سیاسی نماز جمعه بسیار جامع و کارشناسی شده است، اظهار داشت: آیت الله سلیمانی جوان محور، جوان دوست، مردم دار و دارای اخلاق حسنه است.

به گفته وی این ویژگی‌های مهم در این عالم ربانی سبب شده است تا نماینده ولی فقیه جامع و کاملی مانند آیت الله نمازی برای مردم شهرستان کاشان، انقلاب و نظام مفید باشد.

مسؤول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان یادآور شد: درصورت موافقیت ستاد ملی کرونا مراسم تکریم از آیت الله نمازی و معرفی آیت الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در جلسه شورای اداری پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود.

شایان ذکر است؛ آیت الله عبدالنبی نمازی بعد از رحلت آیت الله مهدی یثربی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان از سال ۱۳۸۵ به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان انتخاب شد و بعد از ۱۴ سال به دلیل مجروحیت شیمیایی دوران دفاع مقدس جای خود را به آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق زاهدان داد./۱۳۰۷/ت302/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات