۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۶۰۷۹۹
مدیر حوزه علمیه کاشان:

مسؤولان قدردان آزادگان باشند

مسؤولان قدردان آزادگان باشند
حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: آزادگان سرافرازانی هستند که با بدرقه امام خمینی(ره) رفتند و با استقبال رهبرمعظم انقلاب به ایران بازگشتند.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: ۲۶ مرداد سالروز حماسه دیگری در سایه دفاع مقدس بود.

وی افزود: ۲۶ مرداد برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شده و آزادگان شاهدان حاضری هستند که سال‌ها است خاطرات دوران اسارت را در قلب خود حفظ کرده و تاریخ زنده‌ای بر جنایات استکبار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: آزادگانی که با لباس بسیجی رفتند و با لباس افتخار و سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند سرافرازانی هستند که با بدرقه امام خمینی (ره) رفتند و با استقبال رهبر معظم انقلاب به میهن اسلامی بازگشتند.

مدیر حوزه علمیه کاشان گفت: هرکدام از آزادگان دفاع مقدس هزاران ورق از کتاب نانوشته انقلاب اسلامی هستند که هزاران خاطره از دوران اسارت را در قلب خودشان ثبت و ضبط کرده اند.

به گفته وی آزادگان دفاع مقدس مردان تسلیم نشدنی هستند که با شهیدان زیستند و یاران شهید خود را در محاصره به آغوش کشیدند و گاهی نیز با بدن مجروح و افتخار جانبازی به آزادگی نیزنائل آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی تجلیل از آزادگان سرافراز را تنها به دادن هدیه و جایزه ندانست و اظهار داشت: ارزش و جایگاه آزادگان را باید در آزادگی آن‌ها و ادامه راه و اندیشه آن‌ها را باید در شناخت انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و ایثارگری آن‌ها شناخت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات