۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۶۰۸۱۸
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران؛

کتاب «از فیضیه تا الرشید» رونمایی شد

کتاب «از فیضیه تا الرشید» رونمایی شد
همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از کتاب «از فیضیه تا الرشید» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «از فیضیه تال الرشید» مجموعه خاطرات دوران اسارت آزاده سرافراز و رشید، مجاهد و انقلابی حجت الاسلام محمدحسن جمشیدی است که به قلم «سیدحسین ولی‌پور زرومی» به رشته تحریر درآمده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با اشاره به سابقه انقلابی حجت الاسلام جمشیدی در طول دوران انقلاب و همچنین دفاع مقدس، گفت: این روحانی انقلابی در هشت سال دفاع مقدس ده سال در زندان رژیم بعث عراق اسیر بود.

وی با بیان این که حجت الاسلام جمشیدی علاوه بر دوران نهضت انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و اسارت در جایگاه نمایندگی مجلس نیز خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند، ادامه داد: همچنین این روحانی انقلابی به عنوان پدر شهید حق بزرگی بر گردن ما دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که شخصیت های انقلابی نظیر حجت الاسلام جمشیدی الگویی ارزشمند برای جوانان کشورمان هستند، گفت: باید خاطرات چنین شخصیت هایی پیش از این در اختیار جامعه قرار می گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آشنایی جامعه به ویژه جوانان با خاطرات چنین نیروهای انقلابی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در شرایطی که دشمنان شبانه روز علیه دین و انقلاب شبهه ایجاد می کنند بیان خاطرات از دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بسیار ضروری است.

وی با تأکید بر این که ارزش های دفاع مقدس باید به نسل جوان و آیندگان منتقل شود، خاطرنشان کرد: هر چه از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بازگو شود باز هم کم است چون جامعه نیازمند آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان در هشت سال مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که علاوه بر مردم و جوانان، مسؤولان باید بدانند جایگاه هایی که امروز در آن قرار دارند نتیجه خون پاک جوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: کسانی که امروز در جایگاه ها و مناصب خاصی در کشور قرار دارند باید قدردان باشند و امانت دار این ارزش های ناب باشند و از جایگاه ها و مسؤولیتی که دارند سوء استفاده نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت نشر و گسترش بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: امروز بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تقویت فرهنگ انقلابی در جامعه است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات