۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۶۰۹۵۵
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

توافق امارات با اسرائیل غاصب قلب اسلام و مسلمانان را جریحه‌دار کرد

توافق امارات با اسرائیل غاصب قلب اسلام و مسلمانان را جریحه‌دار کرد
حجت‌الاسلام ملایی گفت: اقدام امارات متحده عربی در توافق با اسرائیل غاصب و عادی‌سازی روابط خود با این رژیم غاصب قلب اسلام و مسلمانان را جریحه‌دار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشتم و هفدهم شهریور استان، با تسلیت به مناسبت ارتحال عالم مبارز و مجاهد انقلابی خراسان جنوبی، آیت‌الله ربانی، اظهار کرد: این عالم بزرگ دین بزرگی بر گردن مردم استان به‌ویژه جامعه حوزوی دارد.

وی در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: وقایع و حوادث دهه 60 نشانگر اوج عداوت و دشمنی بدخواهان اسلام و انقلاب و نظام و همدستی منافقان کوردل با آن‌ها بود که منجر به شهادت خیل کثیری از مردم و مسؤولان کشور شد.

حجت‌الاسلام ملایی اضافه کرد: هدف دشمنان و منافقان از دست زدن به این جنایات و خباثت‌ها سرنگون کردن نظام تازه تأسیس جمهوری اسلامی در ایران بود؛ اما به دلیل روحیه ایستادگی و ایثار و شهادت‌طلبی مردم و مسؤولان نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: با وجود به شهادت رسیدن خیل کثیری از مردم و شماری از مسؤولان ارشد نظام به دست منافقان کوردل؛ اما نظام جمهوری اسلامی به رهبری ولی‌فقیه و حمایت مردمی با قدرت و قوت راه پرافتخار خود را ادامه داد و همچنان به این روند خود تداوم می‌دهد.

حجت‌الاسلام ملایی تصریح کرد: به دلیل اینکه هشتم شهریور امسال با تاسوعای حسینی مقارن شده است و نیز با در نظر گرفتن این موضوع که محور عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) است و شهدای هشتم شهریور نیز در امتداد مسیر و مکتب حسینی به شهادت رسیدند، شایسته است از ظرفیت هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی برای گرامیداشت این مناسبت استفاده شود.

وی افزود: بر این اساس امسال از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و نیز فضای مجازی برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر استفاده شده و البته افزون بر انجام تبلیغات و فضاسازی محیطی، تولید و نشر محتوا در فضای مجازی و مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی با استفاده از فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

به گفته حجت‌الاسلام ملایی علاوه بر این به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز برگزاری مراسم عزاداری سلامت‌محور، از اول تا دوازدهم محرم، مداحی و نواهای مذهبی هر روز با استفاده از سیستم‌های صوت ثابت شهری برای مردم پخش می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به توافق جدید بین اسرائیل و امارات، اظهار کرد: اقدام امارات متحده عربی در توافق با اسرائیل و عادی‌سازی روابط خود با این رژیم غاصب قلب اسلام و مسلمین را جریحه‌دار کرد.

وی افزود: رفاقت و دوستی با این رژیم غاصب که سال‌هاست خون مسلمانان از چنگال او می‌چکد خیانتی آشکار به اسلام و مسلمانان و ظلمی عظیم به همه شهیدان محور مقاومت است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات