۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۰۹۵۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

بانک اطلاعات کالاهای کشاورزی تشکیل شود

بانک اطلاعات کالاهای کشاورزی تشکیل شود
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی گفت: در راستای تقویت روحیه تولیدکنندگان و ارتقای تولید محصولات، بانک اطلاعات کالاهای کشاورزی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، ظهر امروز در آیین شکرگزاری تولید عسل شهرستان دلفان برگزاری مراسم شکرگزاری را اقدامی پسندیده خواند و گفت: در این مراسم، یک حرکت شکرگزاری عملی ذیل حرکت مومنانه انجام داده و در راستای عمل به مطالبات رهبری هدایایی را برای نیازمندان ارسال شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات کالاهای کشاورزی استان تأکید کرد و عنوان داشت: این اقدام برای حمایت و تقویت تولیدکنندگان و کشاورزان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی افزود: تشکیل بانک اطلاعات، ایجاد زمینه بازاریابی فعال و کمک به صادرات کالاها در زمینه تقویت بیشتر کشاورزان و تولیدکنندگان اقدامی مؤثر است.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از زنبورداران و کشاورزان در زمینه تقویت انگیزه تولید کننده ضروری است، خاطرنشان کرد: فراهم ساختن زمینه صادرات کالا در زمینه تقویت روحیه تولید کننده و ارتقای تولیدات ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی اصالت و عدم آسیب رسانی را دو شاخصه مهم کالا برای صادرات محصولات عنوان کرد و بیان داشت: باید از جا زدن کالای تقلبی به جای کالای اصل خودداری شود.

فقیه مجتهد ناظر بر امور حلال با اشاره به تمایل نهادهای حلال برخی از کشورها برای انعقاد تفاهم نامه ها و توافق هایی برای صادرات کالاها با مراکز حلال عنوان کرد: رفتن تولیدکنندگان به سمت گرفتن آرم حلال و گرفتن این توافق ها می توان بحث صادرات کالاها را به صورت جدی تری دنبال کرد./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات