۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۰۹۶۱
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

شکست جریان تحریف زمینه‌ساز شکست تحریم است

شکست جریان تحریف زمینه‌ساز شکست تحریم است
حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به ضرورت اهتمام نسبت به جریان تحریف، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند شکست جریان تحریف زمینه‌ساز شکست تحریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، امروز در نشست شماری از مسؤولان حوزوی استان با نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند گزاره راهبردی در روند مقابله و مبارزه با جریان استکبار عبارت «شکست تحریف، شکست تحریم» است.

وی افزود: در این هشت سال تقریباً تمام محورهای اصلی جنگ رسانه‌ای دشمن با روایت‌سازی‌های غلط و تحریف واقعیت‌ها با این رویکرد پیگیری شده که بتواند در کنار تحریم، اثرگذاری داشته باشد.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: اینجاست که امام خامنه‌ای با هوشمندی و کیاست همیشگی‌شان فرمودند: اگر تحریف شکست بخورد، تحریم هم فرو خواهد پاشید و اراده ما بر اراده دشمن پیروز خواهد شد. چنانچه تاکنون نیز چنین بوده است؛ این ایران انقلابی است که اراده خود را بر اراده آمریکا غالب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با شکست جریان تحریف، غبارهای تصویرسازی‌های غلط و ابرهای روایت‌های دروغ کنار زده خواهد شد و حقایق آن‌چنان که هست، نشان داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: در واقع آنچه به تحریم وزن داده است؛ تحریف حقایق است؛ پس این قلعه را باید فتح کرد و برای این ویروس باید واکسن تولید کرد و نسخه درمان نوشت.

وی با بیان اینکه تبیین؛ نسخه درمان ویروس تحریف است، اظهار کرد: بنا به فرموده رهبری تبیین از راهبردهای اساسی انقلاب اسلامی است؛ ازاین‌رو باید تبیین درست و صحیح و منطقی و عالمانه و هنرمندانه و دور از زیاده‌روی‌های گوناگون، با زبان صحیح با زبان علمی و با زبان منطقی و خوش انجام شود.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: در این صورت است که افکار، روشن می‌شود و پرده‌های ابهام کنار زده می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد گفت: بهترین نمونه تبیین، همین بحث زیبا و دقیقی بود که رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره تحریم انجام دادند؛ ازاین‌رو همه به‌ویژه نخبگان باید اهتمام ویژه‌ای به بحث و جریان تحریف در کنار جریان تحریم داشته باشند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات