۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۱۲۰۸

کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منتشر شد

کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منتشر شد
کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به قلم حجت الاسلام محمدحسین مدبر، امام جمعه جهرم در این شهر رونمایی شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، این کتاب که در ۷۰ صفحه و به همت امور فرهنگی و تدوین آثار دفتر امام جمعه جهرم چاپ و منتشر شده به صورت آنلاین رونمایی شد.

موضوعاتی همچون تقابل ۲ گانه جدید اسلام و استکبار پدیده برجسته جهان معاصر، آغاز انقلاب و نظام اسلامی از نقطه صفر، انقلاب اسلامی مایه سربلندی ایران و ایرانی، جمهوری اسلامی و فاصله میان بایدها و واقعیت ها، سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور، درآن دیده می‌شود.

در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچنین به افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه، ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان، انقلاب چهل ساله و گام بزرگ دوم، ظرفیت امیدبخش کشور، فهرست طولانی فرصت های مادی کشور، گام دوم و سرفصل ها و توصیه های اساسی در پرتو امید و نگاه خوشبینانه به کشور پرداخته شده است.

این کتاب با محتوای مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب تدوین شده است و از اهداف انتشار آن گفتمان‌سازی محتوای بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.

در بخش پایانی کتاب نیز مطالبی به عنوان «توصیه ها» آورده شده است که شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی در این بخش از کتاب است.

کتاب مبانی حدیثی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همت نشر مصلی در شمارگان یک هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

گام دوم انقلاب بیانیه‌ای است که حضرت آبت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ صادر کردند.

رهبر معظم انقلاب در این بیانیه خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان بر استمرار اهداف والای انقلاب تاکید کردند./826/د102/ق

ارسال نظرات