۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۶۱۳۴۴
امام‌جمعه شیروان:

دولتمردان باید اخلاص و ذخیره معنوی داشته باشند

دولتمردان باید اخلاص و ذخیره معنوی داشته باشند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام تکمیلی گفت: دولتمردان ما باید ذخیره معنوی و اخلاص داشته باشند تا مسؤول در تراز انقلاب و نظام اسلامی قلمداد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در جلسه دیدار فرماندار و جمعی از مسؤولان با امام‌جمعه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به خدمات و زحمات کادر پزشکی و درمانی در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: پزشکان امروز به‌عنوان جهادگران عرصه سلامت خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده‌اند.

وی افزود: در این راه یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت باید زنده نگاه داشته شود؛ زیرا این بزرگواران برای سلامت جامعه و ملت مسلمان جان خود را از دست دادند.

حجت‌الاسلام تکمیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید در اجرای پروژه‌ها، اصل اولویت‌بندی نیاز مردم لحاظ شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان شهرستان، باید کارهای خود را بر مبنای نیاز مردم شهرستان ببینند.

وی تصریح کرد: همچنین باید توزیع امکانات به گونه متوازن در تمام نقاط شهرستان صورت گرفته و به‌صورت همسان به مردم خدمات داده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان اظهار کرد: دولتمردان ما باید ذخیره معنوی و اخلاص داشته باشند تا مسؤول در تراز انقلاب و نظام اسلامی قلمداد شوند.

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان نیز در این نشست با گرامیداشت هفته دولت گفت: در هفته دولت ۹۹ پروژه با اعتبار ۹۱۹ میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای بیان عملکردها و تحلیل و بررسی مشکلات موجود است، افزود: البته در ماه‌های اخیر کرونا تمام بخش‌های اجرایی را درگیر خود کرده و اهتمام و تلاش همه در جهت شکست کرونا بوده است.

مرآتی اضافه کرد: ضمن تبریک روز پزشک باید از خدمات و تلاش‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان تقدیر و تشکر کنیم و بدانیم قطعاً با همراهی خوب مردم شرایط سخت موجود از بین خواهد رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگی همچون گلخانه ۱۰۰ هکتاری و گاوداری ۱۰ هزار رأسی که چند وقت پیش در شیروان کلنگ زنی شد به‌خوبی پیش می‌رود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات