۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۶۶۱۶۳۳
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

امارات بازنده اصلی معاهده دوستی با صهیونیست ها

امارات بازنده اصلی معاهده دوستی با صهیونیست ها
کرمانشاه - حجت الاسلام رمضانی گفت: اماراتی های بازنده اصلی  معاهده دوستی با رژیم غاصب اسرائیل در آینده نزدیک خواهند بود.

حجت الاسلام وحید رمضانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار کرد: وحدت و انسجام رمز موفقیت اسلام در عصر کنونی است و متاسفانه دشمنان نیز به خوبی به این موضوع واقف هستند.

این پژوهشگر حوزوی ادامه داد: همین امر باعث شده است که همواره شاهد تفرقه و دو دستگی در بین امت اسلام باشیم و این تفرقه ها که همگی ساخته استکبار و استعمار می باشد، تاکنون صدمات بسیار سنگینی بر جهان اسلام وارد آورده است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در هفته های اخیر رسانه های جهان خبری را منتشر کردند که برای دنیای اسلام بار روانی سنگینی به دنبال داشت و آن خبر چیزی نبود جز عادی سازی روابط دولت به اصطلاح اسلامی امارات متحده عربی با دشمن شماره یک جهان اسلام؛ یعنی اسرائیل غاصب.

حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان ساخت: این تصمیم سیاسی مسؤولان و دولتمردان امارات بی شک در آینده نه تنها باعث خسارت های فراوانی برای کشور می شود، بلکه این معاهده دوستی ضربات خود را عملا به جهان اسلام و به ویژه ملت مظلوم فلسطین وارد خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه حرکت دستگاه دیپلماسی اماراتی ها در این معاهده دوستی نابخردانه و کودکانه بود، عنوان کرد: این حرکت اماراتی ها به عنوان یک کشور اسلامی نشان داد که در پشت پرده کشورهای دیگری عملا مدیریت این کشور را در دست دارند.

 این پژوهشگر حوزوی گفت: تاسف مسلمانان از این تصمیم امارات بدین منظور است که دست دوستی به سمت کشوری دراز کرده است که غریب 70 سال است علیه جهان اسلام، مردم فلسطین و... توطئه چینی و جنایت می کند.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود ابراز کرد: بی شک این عملکرد دولتمردان کشور امارات از سوی کشورهای اسلامی و منطقه محکوم خواهد بود و بی گمان بازنده اصلی این معامله نخست کشور امارات و پس از آن حامیانش در منطقه می باشند./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات