۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۶۱۵۷۱
استاد حوزه علمیه:

چهره واقعی فرقه های انحرافی برای دوستداران اهل بیت تبیین شود

چهره واقعی فرقه های انحرافی برای دوستداران اهل بیت تبیین شود
کرمانشاه - حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: طلاب به عنوان مبلغین دینی باید چهره واقعی فرقه های انحرافی به ویژه جریان شیرازی را برای دوستداران اهل بیت (ع) برملا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز با جمعی از روحانیون و طلاب کرمانشاهی دیدار و گفتگو کرد.

این استاد حوزوی در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم، بیان داشت: عاشورا و نهضت امام حسین (ع) در کربلا باعث شد که امروز واقعیات دین اسلام برای ما به یادگار بماند که این را باید نتیجه ایثار و جهاد این امام همام دانست.

حجت الاسلام رضوانی زاده ادامه داد: بیان ابعاد شکل گیری نهضت عاشورا یکی از وظایف طلاب و روحانیون است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از ابعاد این نهضت برای نسل های جوان ناشناخته و مبهم است، گفت: چرایی و چگونگی شکل گیری این نهضت می تواند در روحیه جوانان که این روزها تهدید شدیدترین تهاجمات فرهنگی دشمنان هستند، بسیار تاثیرگذار باشد تا حتی که آنان را در مسیر درست قرار دهد.

وی اظهار داشت: باید شما روحانیون و طلاب ایام محرم و صفر را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح اسلام ناب محمدی بدانید و نیز در این ماه چهره دروغین برخی از فرقه های ضاله را برای مخاطبین هویدا سازید.

حجت الاسلام رضوانی زاده تاکید کرد: اسلام دین تعقل و اعتدال است و با هرگونه افراط و تفریط به شدت مخالف است، اما در این بین برخی از شخصیت های دینی با افراط و تفریط های خود، خواسته یا ناخواسته زمینه ساز تحریف این دین آسمانی می شوند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: یکی از این فرقه ها که در ایام محرم تلاشش را برای تحریف اسلام و شیعه دوچندان می کند، گروه شیرازی می باشد. گروهی که با کردار افراطی خود زمینه یک نوع اسلام و شیعه هراسی در منطقه و حتی جهان را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام رضوانی زاده عنوان کرد: شما طلاب به عنوان مبلغین دینی باید چهره واقعی فرقه شیرازی را برای دوستداران اهل بیت (ع) تشریح و تبیین کنید تا خدایی نکرده در دام افکار این گروه منحرف نیفتند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات