۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۶۱۶۸۵

«یک محسن عزیز»؛ خاطرات شنیدنی قهرمان بازی دراز

«یک محسن عزیز»؛ خاطرات شنیدنی قهرمان بازی دراز
فهرست کتاب‌های صوتی پرطرفدار انتشارات سوره مهر در مردادماه نشان می‌دهد که خاطرات «یک محسن عزیز» بیشترین استقبال را در میان مخاطبان داشته است.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «یک محسن عزیز»، نوشته فائضه غفارحدادی، برای اولین‌بار در سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این اثر اخیراً از سوی سوره مهر الکترونیک در قالب کتاب صوتی نیز عرضه شد که با اقبال روبرو شد؛ به طوری که در صدر فهرست پرمخاطب‌ترین کتاب‌های صوتی این ناشر در مردادماه قرار گرفت.

«یک محسن عزیز» داستان زندگی شهید محسن وزوایی، از دانشجویان پیرو خط امام(ره)، است که با قلمی شیرین و خواندنی روایت شده است. نویسنده ضمن مطالعه آثاری که پیش از این به زندگی شهید وزوایی می‌پرداخت، تلاش کرده است تا با هم‌صحبتی با راویان جدید و همچنین افزودن نامه‌های منتشر نشده از شهید به خواهرش در آمریکا، روایتی نو از زندگی قهرمان بازی دراز ارائه دهد.

«دختر شینا»، اثر بهناز ضرابی‌زاده و «زن آقا» نوشته زهرا کاردانی از دیگر آثاری است که در این فهرست مطرح شده‌اند. همچنین کتاب خاطرات شهید حسن آبشناسان با عنوان «او نگاهش را به ارث گذاشت» از جمله آثار صوتی پرمخاطب این ناشر در ماه گذشته بوده است.

«او نگاهش را به ارث گذاشت»، به قلم گلستان جعفریان، تلاش دارد تا براساس مدارک و اسناد زندگی این شهید بزرگوار را روایت کند. کتاب از جمله مجلدات منتشر شده در مجموعه پرطرفدار «فرماندهان» است./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات