۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۱۷۹۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

بیانات رهبری نقشه راه دولت در سال پایانی خدمت هشت‌ساله باشد

بیانات رهبری نقشه راه دولت در سال پایانی خدمت هشت‌ساله باشد
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید التزام دولت به بیانات اخیر رهبری را مطالبه کرده و این سخنرانی نقشه راه دولت در سال پایانی خدمت هشت‌ساله باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت، اظهار کرد: آخرین دیدار سالانه هیئت دولت به مناسبت هفته دولت، روز یکشنبه دوم شهریور از طریق دیدار تصویری برگزار شد و بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در این دیدار همانند همیشه مشفقانه و دلسوزانه و راهگشا بود.

وی افزود: جان کلام رهبری عزیزمان این بود که دولت از فرصت یک‌ساله در قالب «سه صد روز» و یک شصت‌وپنج روز برای تکمیل و ترمیم و تصحیح اقدامات هفت‌ساله خود اقدام کند.

امام‌جمعه بجنورد گفت: همه مسؤولان کشور به‌ویژه مسؤولان اجرایی باید احساس بدهکاری به مردم، نظام و رهبری داشته باشند، به‌ویژه دولت باید قدردان حمایت‌های دلسوزانه رهبری از این دولت باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت ازجمله در بخش فرهنگی، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی از دولت مطالبه اجرای اسناد بالادستی نظام در حوزه‌های سند مهندسی فرهنگی، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، سیاست‌های ابلاغی فضای مجازی، اسلامی کردن دانشگاه‌ها، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و... را داریم.

وی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب مدام بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تأکید دارند و با توجه به نقش برجسته فضای مجازی در فرهنگ کشور، هر گونه سهل‌انگاری از سوی مسؤولان در این زمینه پذیرفتنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: در سال پایانی دولت باید التزام دولت به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب با دولت از طریق فضای مجازی را یادآور شده و مطالبه کنیم و این سخنرانی نقشه راه دولت در سال پایانی خدمت هشت‌ساله باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سال پایانی از دولت انتظارترمیم کاستی‌ها، تصحیح خطاها و اشتباهات، تکمیل کارها و پروژه‌های انجام شده و پاسخگویی صادقانه و مسؤولیت‌پذیرانه -نه فرافکنانه- را داریم./9314/ت210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات