۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۶۱۸۲۱
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید حجت الاسلام علیزاده از خبرگزاری رسا

بازدید حجت الاسلام علیزاده از خبرگزاری رسا
حجت الاسلام علی علیزاده مشاور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن حضور در تحریریه خبرگزاری رسا از بخش‌های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی علیزاده مشاور مدیر حوزه های علمیه و مسؤول حوزه مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور با همراهی حجت الاسلام کارگر پیش از ظهر امروز ضمن حضور در تحریریه خبرگزاری رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سردبیر و دبیران خبرگزاری رسا با ارائه گزارش هایی از اقدامات این رسانه حوزوی، حجت الاسلام علیزاده را در جریان روند فعالیت های این خبرگزاری قرار دادند.

مشاور مدیر حوزه های علمیه در جریان این بازدید با تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و با بیان اینکه اطلاع رسانی های درست و دقیق تحول آفرین است، گفت: اهمیت جریان رسانه را در اقدامات حضرت زینب کبری(س) مشاهده می کنیم، زیرا اگر خبررسانی، اطلاع رسانی و روایت های ایشان نبود، جریان کربلا زنده نمی ماند و به فراموشی سپرده می شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه جریان کربلا به وسیله کارهای رسانه ای و اطلاع رسانی حضرت زینب(س) جهانی شد، خاطرنشان کرد: امروز دشمن برای سلطه جهانی سعی می کند بخش های کشاورزی، پزشکی، رسانه ای و بانکی را تحت سیطره خود در بیاورد.

گفتنی است، دیدار و گفت‌وگو با حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا نیز از دیگر برنامه های بازدید حجت الاسلام علیزاده از این خبرگزاری حوزوی بود که اخبار آن متعاقباً و به صورت مشروح تقدیم خوانندگان گرامی خواهد شد./841/پ203/ف

ارسال نظرات