۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۶۱۹۴۴
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی خبر داد؛

مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» برگزار می شود

مسابقه عکاسی «محرم در قاب تصویر» برگزار می شود
اصغری گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به مناسبت ماه محرم اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «محرم در قاب تصویر» کرده است.

سرکار خانم، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «محرم در قاب تصویر» در این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به مناسبت ماه محرم اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «محرم در قاب تصویر» کرده است.

وی به موضوعات سوگواره عکس اشاره و بیان کرد: محورهای این مسابقه شامل سنت ها و آیین های عزاداری شامل هر خانه یک حسینیه، جلوه های ماه محرم در زندگی امروزی و منظر شهری و همچنین مراسم تعزیه و شبیه خوانی شامل کاروان های عزاداری، کودک و محرم، محرم و فرهنگ حجاب و عفاف و دیگر محور مربوط به حاشیه مراسم هیات های عزاداری در تکایا، حسینه ها، مساجد و منازل می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) درخصوص شرایط آثار، اظهار داشت: خلاقیت و کیفیت مهمترین شرط آثار است، شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند 5 اثر برای شرکت در مسابقات ارسال کند.

اصغری ادامه داد: از نظر برگزارکننده، فرستنده عکس به عنوان صاحب آن شناخته می شود که باید تصاویر به صورت چاپ شده به آدرس رباط کریم انتهای خیابان دادگستری کوچه پیام، مدرسه علمیه امام خمینی(ره) - واحد خواهران ارسال کند./813/ت210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات