۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۶۱۹۸۷
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

نقش مهم رسانه ملی در تبلیغ دین و هویت عمومی جامعه اسلامی

نقش مهم رسانه ملی در تبلیغ دین و هویت عمومی جامعه اسلامی
اصفهان - آیت الله سلیمانی نقش رسانه ملی در تبلیغ دین و هویت عمومی جامعه اسلامی را بسیار مهم دانست و از زحمات دست اندرکاران این رسانه در منطقه کاشان تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در دیدار مدیر و مسئولان بخش‌های مختلف رادیو کاشان، گفت: هویت و پیشینه تاریخی مردم منطقه کاشان در رادیو کاشان باید بروز و ظهور داشته باشد.

وی نقش رسانه ملی در تبلیغ دین و هویت عمومی جامعه اسلامی ایران بسیار مهم دانست و از زحمات دست اندرکاران این رسانه در منطقه کاشان تقدیر کرد.

آیت الله سلیمانی بر معرفی مفاخر ارزشمند منطقه کاشان تأکید کرد و افزود: دست اندر کاران این رسانه در کاشان باید نسبت به معرفی مفاخر کاشان که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین تلاش کارکنان رسانه ملی به ویژه رادیو کاشان را در مقاطع گوناگون از جمله در شرایط ویژه بیماری کرونا ارزشمند دانست و گفت: نقش صدا و سیما در این شرایط و همراه کردن مردم با مسؤولان برای مقابله با این بیماری بر کسی پوشیده نیست.

آیت الله سلیمانی بر ضرورت عدالت در توزیع امکانات رسانه‌ای در مناطق مختلف کشور تأکید کرد و خواستار توجه ویژه مسؤولان برای تامین امکانات رادیو کاشان شد.

لازم به ذکر است، ابتدای این دیدار حامد عباسی و حجت الاسلام مهدی بصیرتی مسؤولان رادیو کاشان گزارشی از عملکرد یکساله رادیو کاشان ارائه کردند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات