۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۶۲۰۵۶
امام جمعه موقت کاشان:

کوچک شمردن گناه مقدمه سقوط انسان است

کوچک شمردن گناه مقدمه سقوط انسان است
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار کوچک شمردن گناه را مقدمه سقوط انسان دانست و گفت: هیچ مصیبتی از این بالاتر نیست که انسان گناهی را مرتکب شود و آن را کوچک بشمارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار صبح امروز شنبه نهم ماه محرم روز تاسوعای حسینی در مراسم زیارت عاشورا که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: اسلام دین تکامل است و انسان را به رشد و کمال می‌رساند.

وی افزود: اسلام دین کمال است و خداوند راه را برای کمال بی نهایت انسان باز گذاشته است، از این رو انسان برای رسیدن به کمال نباید متوقف شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار کوچک شمردن گناه را مقدمه سقوط انسان دانست و گفت: هیچ مصیبتی از این بالاتر نیست که انسان گناهی را مرتکب شود و آن را کوچک بشمارد.

وی دین را بالاترین سرمایه انسان و ضربه به دین را بدترین مصیبت دانست و ابراز داشت: دین وسیله سعادت دنیا و آخرت است، اگر جان انسان به خطر افتاد مال و ثروت خود را سپر کند و اگر دین انسان به خطر افتاد جان خود را سپر کند.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه ما در اسلام فارغ التحصیل نداریم، گفت: اسلام معتقد است انسان نباید در یک زمان و مکان متوقف شود، بلکه باید پیوسته حرکت روبه جلو داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه اسلام دین کمال است، افزود: نگاه انسان در مسائل مادی باید به بالادستی‌ها باشد تا به رشد و کمال برسد، اما در مسائل مادی، نگاه انسان باید به پایین دستی‌ها باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات