۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۲۳۳۹
امام جمعه همدان:

عملکرد مسؤولان کشور همانند نیروهای مسلح جهادی باشد

عملکرد مسؤولان کشور همانند نیروهای مسلح جهادی باشد
همدان - امام جمعه همدان گفت: عملکرد نیروهای مسلح کشور جهادی است، از این رو اگر مسؤولان کشور نیز چنین عملکردی از خود نشان می دادند، شاهد این وضعیت نابسامان اقتصادی نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پدافند هوایی استان همدان، بیان داشت: امروز همه دنیا بر توان دفاعی به ویژه در بحث حفاظت از مرزهای هوایی ما معترف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به امنیت مثال زدنی در کشور، افزود: با وجود اینکه امروز خاورمیانه در جهان به سمبل جنگ و درگیری تبدیل شده است، ولی با رشادت های فرزندان این مرز و بوم ایران امروز یکی از امن ترین کشورهای منطقه و حتی دنیا است.

امام جمعه همدان گفت: از سوی دیگر باید افتخار کنیم که در بحث نظامی به صورت کامل به خودکفایی رسیده ایم در حالی که در دوران پهلوی این مستشاران نظامی آمریکایی و دیگر کشورها بودند که اداره ارتش و نیروهای نظامی ایران را به عهده داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: با این وجود همه به عینه می بینیم که رسانه ها و شبکه های ماهواره ای معاند و دشمن به گونه به دنبال چهره سازی معصومانه ای از دوران ستم شاهی هستند و با این امر به دنبال ایجاد ناامنی و نارضایتی در درون کشورند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: این روزها آمریکا رسما اعلام می دارد که ایران در مسایل داخلی آنها دخالت می کند، نخست باید گفت که این سخنان یک تهمت بی اساس است و دوم اینکه قدرت جمهوری اسلامی امروز به حدی رسیده است که آمریکایی ها که خود را ابرقدرت جهان می دانند معترف به این امر هستند که نشان از وضعیت نابسامان در آمریکا دارد.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: قدرت ایران با قدرت های دیگر کشورها بسیار متفاوت است، زیرا قدرت ما به قدرت نظامی و اقتصادی خلاصه نمی شود، بلکه روحیه جهادی، تعهد و تخصص این قدرت را منحصربفرد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد نیروهای مسلح کشور به معنای واقعی جهادی است، لذا اگر مسؤولان کشور نیز چنین عملکردی از خود نشان می دادند، اکنون شاهد این وضعیت نابسامان اقتصادی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همه نیروهای مسلح ما شاید در ظاهر و لباس با هم تفاوت هایی داشته باشند، ولی در عمل تمامی نیروهای مسلح یک هدف و یک اعتقاد دارند و همه به دنبال انجام وظایف خود هستند./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات