۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۲۴۳

پیام تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از عزاداران حسینی

پیام تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از عزاداران حسینی
همدان - حجت الاسلام نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پیامی از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در پیامی از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

این خون سیدالشهداست که خون های همه ی ملت های اسلامی را به جوش می‌آورد و این دسته جات عزیز عاشوراست که مردم را به هیجان می‌آورد و برای اسلام و برای حفظ مقاصد اسلامی مهیا می‌کند. در این امر سستی نباید کرد.
امام خمینی (ره)

مسئولان محترم هیئات حسینی، مبلغین، مادحین و دیگر خدمت گزاران خیمه ی عزای سرور و سالار شهیدان حضرت ابی عبدالله الحسین (علیه السلام) و عموم مردم فهیم و ولایتمدار دارالمجاهین همدان؛

محرم امسال اراده ی الهی بر این تعلق گرفت تا جلوه های بی ‏بدیل از شور و شعور حسینی را در منظر نگاه جهانیان قرار دهد، عاشقان حسین (علیه السلام) در این میدان محک و آزمون، خوش درخشیدند، به زیبایی نشان دادند که در دانشگاه عاشورا و در مکتب علمدارش به خوبی تلمذ کرده اند، با اقتدا به عباس علیه السلام نخواهند گذاشت تا علم بر زمین بیفتد و تا آخر بر عهد و پیمانی که با شهدای دشت نینوا بسته اند خواهند ماند، درس ولایت پذیری را به خوبی آموخته و تسلیم محض اوامر ولی زمان خویشند، به تشخیص امام جامعه ضوابط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا را نصب العین قرارداده و چون قانونی تخلف ناپذیر بکار بستند.

صحنه های شگرفی از نظم و انضباط در بستر هیئات جلوهگر شد و نشان داد بر خلاف القای غلط دشمنان، هیئت یعنی نظم و هیئت یعنی نمونه ای کامل از یک ساختار انسانی اجتماعی مبتنی بر تشکیلات.

اهل هیئت و روضه آموخته اند تا چگونه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند، در این محرم به هر سو می نگریستیم جلوه هایی از هیئت بود، ذکر نوای حسینیان در همه جا به گوش میرسید، باز هم پدران و مادران شهدا شده بودند ملجا و پناهگاه بچه های هیئت. پارک ها، مدرسه ها، ادارات، بازار و کوچه ها و محلات همه جا شده بود حسینیه و خیمه ی عزای ارباب بی کفن.

حقیر به عنوان کوچکترین خدمتگزار این خیمه، بر خود فرض میدانم تا بر دست تک تک شما عزیزان بوسه زده و از عمق جان خالصانه ترین پیامهای قدردانی خویش را محضرتان تقدیم دارم. ضمن آنکه از درایت و تدبیر نماینده معظم ولی فقیه در استان، استاندار محترم، دانشگاه علوم پزشکی، صدا وسیمای همدان، سپاه، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره اطلاعات، شهرداری، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، اصحاب رسانه و دیگر دستگاه هایی که هر یک به نحوی بسترساز خلق این حماسه ی بزرگ معنوی گشتند نیز تقدیر و تشکر مینمایم.

از خداوند متعال عاجزانه مسالت دارم تا همواره در مسیر اعتلای کلمه الله و تحقق اهداف قیام خونین حسینی در عالم موید و منصور باشید./1403/د102/ب1

محمد هادی نظیری
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان

ارسال نظرات