۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۶۲۴۲۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی:

نگاه رهبر معظم انقلاب به کردستان، نگاهی فرهنگی است

نگاه رهبر معظم انقلاب به کردستان، نگاهی فرهنگی است
کردستان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان نگاهی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در اینجا اعلام می دارم که قدردان اعتماد رهبر معظم انقلاب هستم که فرصت ده ساله ای در اختیار من قرار دادند که به مردم این خطه پرافتخار خدمت کنم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان گفت: در مدت زمانی که در خدمت مردم متدین و خونگرم استان کردستان بودم، هرگز احساس غربت و غریبگی نکردم و همواره خود را خادم مردم این خطه دانسته و می دانم زیرا ارتباط و تعاملات خوبی بین بنده و مردم کردستان برقرار بوده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مردم وظیفه انسانی و شرعی همه ما است، بیان کرد: تمامی نیروهای جان بر کف برای عزت، سربلندی و آرامش این استان پای کار بوده و در فضایی صمیمی و دوستانه یاریگر ما بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: در طول حضور در استان کردستان به عنوان نماینده ولی فقیه همواره تلاش کرده ایم که وحدت و مودت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع بیش از پیش شود و خوشبختانه در این زمینه موفقیت هایی داشته ایم.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه وحدت بین سنی و شیعه در کردستان مثال زدنی است، بیان کرد: مردم استان کردستان همواره ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را نشان داده اند، لذا خدمت به این استان از اجر بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی نگاه رهبر انقلاب اسلامی به استان کردستان را نگاهی فرهنگی عنوان کرد و گفت: تاسیس کتابخانه تخصصی علوم دینی و دارالقرآن بین‌المللی در کردستان از برکات سفر مقام معظم رهبری به این استان است.

نماینده سابق ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه نگاه به کردستان یک نگاه توسعه ای بوده است، افزود: ستاد اقامه نماز کردستان در کشور پیشرو و در بحث زکات نیز کردستان استان اول است که این مهم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز قابل استناد است./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات