۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۶۲۴۲۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

تولید کننده داخلی نباید در پیچ و خم های اداری دچار یأس و ناامیدی شود

تولید کننده داخلی نباید در پیچ و خم های اداری دچار یأس و ناامیدی شود
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: بهترین راه خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمن، حمایت از تولید داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست اعضای کمیسیون هماهنگی بانک های استان با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، بار دیگر از رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی در دهه نخست ماه محرم تقدیر کرد.

وی با بیان این که عمل به توصیه های بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شد، افزود: این ولایت مداری و قانون مداری هیأت های مذهبی باید به الگویی برای سایر بخش ها تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم بانک ها در حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولیدات داخلی، باید نهادهای مالی حمایت های جدی تری در این بخش داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که در حال حاضر بخش از مشکلات تولید کننده داخلی مربوط به بانک ها و مؤسسات مالی است، خاطرنشان کرد: باید بانک ها بسترهای لازم را به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز برای تولید کننده داخلی را بیشتر فراهم کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که حمایت از تولیدات داخلی باید به یک اصل مهم در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: بانک، نهادهای مالی و سایر بخش ها باید موانع رشد تولید در داخل را با حمایت از تولید کننده از میان بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حمایت از تولید داخل با شعار و وعده محقق نخواهد شد، بیان داشت: بسیاری از مشکلات اقتصادی را می توان با تکیه بر ظرفیت های داخلی رفع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که امروز تولید کننده داخلی ما نباید در پیچ و خم اداری دچار یأس و ناامیدی شود، خاطرنشان کرد: این وظیفه دولت و مجلس است که با حذف زوائد، مسیر را برای رشد و رونق تولید داخل فراهم کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که بهترین راه خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمن، حمایت از تولید داخلی است، تصریح کرد: اگر همانند بخش های دفاعی و نظامی به توان و ظرفیت داخلی تکیه کنیم به طور حتم در مدت زمان کوتاهی به جهش مناسب در عرصه اقتصادی دست خواهیم یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مسؤولان همه توان خود را در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بکار گیرند، بیان داشت: مسؤولان کشور باید بدانند راه پیشرفت کشور در حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصادی، مذاکره و دل بستن به وعده های بیرونی نیست بلکه مسیر رشد و توسعه اقتصادی از داخل می گذرد./950//210/خ

ارسال نظرات