۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۴۷۶
امام جمعه شاهین شهر مطرح کرد؛

سند ۲۰۳۰؛ طرحی نفوذی برای استحاله آینده کشور

سند ۲۰۳۰؛ طرحی نفوذی برای استحاله آینده کشور
اصفهان - حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تعالیم ضددینی سند ۲۰۳۰ گفت: این سند استکباری برای استحاله نسل آینده و جامعه آینده کشور و ترویج تفکر غربی در نسل جدید طراحی شده است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه غرب همواره به دنبال نفوذ در میان مدیران و مسؤولان کشور بوده است، گفت: دشمن همواره تلاش می‌کند تا مدیرانی در کشور ما برسر کار بیایند که تفکر غربی و نگاه غیر دینی داشته باشند و این یکی از برنامه های همیشگی استکبار جهانی پس از انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه شاهین شهر در ادامه خاطرنشان کرد: سندهای بین المللی تحت نظر سازمان‌های جاسوسی و سازمان‌های استراتژیک غربی تهیه و تنظیم می‌شود، بعضی افراد پایبندی خاصی به اسناد غربی دارند در حالی که اینها اسناد مقدسی نیستند و این در حالی است که به اسناد داخلی که بر مبنای تعالیم دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی است بها نمی‌دهند.

خروجی دانشگاه با تعالیم غربی، استکبار ستیزی نخواهد بود

وی با بیان اینکه مفاهیم حاکم بر اسناد بین المللی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، تصریح کرد: دانشگاهی که اسناد و طرح‌های غربی را به رسمیت می‌شناسد و تفکرات غربی را به عنوان مبانی علمی می‌پذیرند نمی‌توانند خروجی متناسب با انقلاب اسلامی داشته باشند، دانشگاه غرب زده خروجی ضداستکباری و ظلم ستیز نخواهد داشت.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: دانشگاهی که استاد آن سند 2030 را یک سند راهبردی دانسته و آن را پذیرفته باشد قطعا دانشجوی ضد استکبار تربیت نخواهد کرد، برنامه ریزی دشمنان نیز در همین راستا است تا نسل‌هایی در کشور ما تربیت شوند و نسل‌های بعدی را هم تربیت کنند که استکبار ستیز نباشند و نگاه انقلابی نداشته باشند و هم اینکه بجای پذیرش تعالیم اسلامی به سراغ تعالیم غربی بروند.

امام جمعه شاهین شهر روتوش کردن تعالیم منحرف غربی را از توطئه‌های دشمنان برای جذب جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: هدف دشمن این است که در نهایت خروجی دانشگاه ما افراد ظلم ستیز نباشد و این کار را از مدارس شروع کرده و در تمامی مقاطع ادامه داده‌اند.

از دید غرب کشتن مردم بی گناه یمن لازم و روضه امام حسین(ع) خشونت طلبی است

وی در ادامه افزود: متأسفانه برخی افراد در ساختار تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور سند 2030 را پذیرفته‌اند و به آن اعتقاد دارند، زمانی که چنین تفکری در مدارس و دانشگاه‌ها ترویج شود و ساختارهای کشور در آینده در اختیار آنها قرار بگیرد قطعا باید شاهد غرب زدگی کشور در عرصه های مختلف و تبعات جبران ناپذیری در عرصه های مختلف از جمله مباحث امنیتی و فرهنگی و اقتصادی باشیم.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تفاوت‌های گسترده تفکر غربی با تفکر اسلامی، اظهار کرد: از دیدگاه غرب کشتار مردم بی گناه در یمن و سوریه و عراق و لیبی لازم است و خشونت هم نیست، اما همین تفکر روضه امام حسین(ع) را مصداق گسترش خشونت دانسته و با آن مخالفت می‌کند، شخصیت‌های اول مبارزه با تروریسم از دید غربی‌ها تروریست هستند و با همین بهانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را به شهادت می‌رسانند و این در حالی است که غربی‌ها اصلی‌ترین حامیان تروریسم در جهان هستند.

امام جمعه شاهین شهر به حمایت‌های گسترده غرب از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که بنابر سند 2030 درس‌هایی که تعالیم مبنی بر جهاد و شهادت داشته باشد مروج خشونت است و باید از کتب درسی حذف شود و متأسفانه برخی افراد داخل کشور به این مسائل اعتقاد داشته و پیگیر اجرای این مسائل در نظام آموزشی هستند.

سند 2030 طرحی نفوذی برای استحاله آینده کشور است

وی با بیان اینکه جهاد از فروع دین ما است و استکبار جهانی که عامل گسترش تروریسم و جنگ افروزی در جهان است خواهان حذف این تعالیم در کتب درسی دانش آموزان ما است، تصریح کرد: صلح جهانی که غرب از آن دم می‌زند و به بهانه آن می‌خواهد تعالیم دینی ما در کتب درسی دانش آموزان سانسور شود صلح جهانی به سبک یزیدیان است، صلحی که می‌خواهند مردم را به زیر کشیده و بر آنها حکومت کنند و جوامع بشری را درگیر زندگی غیردینی و پست کنند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای تغییر فرهنگ و تفکر نسل آینده کشور از طریق سند 2030، اظهار کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب با سند 2030 مخالف هستند همین آینده بینی ایشان است و چشم اندازی است که سند 2030 برای آینده کشور دارد ، چرا که سند 2030 در تعارض با تعالیم دینی ما است.

امام جمعه شاهین شهر سند 2030 را یک سند نفوذی در عرصه فکری و فرهنگی کشور و دارای ابعاد امنیتی توصیف کرد و گفت: پذیرش این سند و اجرای چراغ خاموش آن در کشور برای اثرگذاری بر نسل آینده کشور و استحاله جامعه ایرانی در نسل‌های بعدی است و لازم است اقداماتی جدی برای توقف آن صورت بگیرد./1304/ت302/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات