۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۶۲۵۵۹
با سخنرانی آیت الله سبحانی؛

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تهران برگزار می شود

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه تهران برگزار می شود
تهران - مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران، ۱۹ شهریور ماه به صورت مجازی با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نحوه آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه تهران، گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران چهارشنبه آینده 19 شهریورماه راس ساعت 9 صبح در فضای مجازی با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی برگزار می شود.

وی درباره نحوه برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی حوزه علمیه تهران در سال تحصلی جدید، عنوان کرد: حوزه علمیه تهران طی 3 ماه تلاش و کار کارشناسی شده توانست آیین آموزشی حوزوی را متناسب با شرایط موجود برای مدارس علمیه تهران تدوین کند.

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: با پیش بینی هایی که در ادامه دار بودن شیوع ویروس کرونا وجود داشت تصمیم گرفته شد که با رعایت همه ضوابط بهداشتی و حفظ سلامتی طلاب کلاس ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شود تا ذره ای به فعالیت های حوزوی و شور و نشاط علمی طلاب خدشه وارد نشود.

مدیر حوزه علمیه تهران افزود: بنابراین در وهله نخست مدارس علمیه در صورت داشتن فضا و شرایط لازم می توانند کلاس ها را حضوری برگزار کنند اما آن دسته از مدارسی که دارای فضای مناسب نیستند دروس را به صورت مجازی و در نرم افزاری که تعریف شده برگزار خواهند کرد.

وی درباره برنامه های استانی، خاطرنشان کرد: برنامه های استانی نیز مانند کلاس های بصیرتی و اخلاقی نیز برای طلاب تعریف شده که برگزار خواهد شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات