۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۵۷۹
از سوی دفتر آیت الله یعقوبی؛

مراسم عزاداری دهه سوم محرم برگزار می شود

مراسم عزاداری دهه سوم محرم برگزار می شود
خراسان رضوی - مراسم دهه سوم محرم از سوی دفتر آیت الله یعقوبی از علمای بزرگ نجف در مشهد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دفتر آیت الله یعقوبی از علمای بزرگ نجف در مشهد مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در دهه نخست محرم را در عین رعایت پروتکل های بهداشتی، باشکوه برگزار کرد.

حجت الاسلام سیدجعفر طباطبائی از خطباء شهیر خراسان در این ده روز پیش از ظهر در مکان دفتر آیت الله یعقوبی به بیان مطالب معارفی، تاریخی و اخلاقی از حادثه کربلای 61 هجری پرداخت و زوایای عاشورا و قیام حسینی را مورد بررسی قرار داد.

این مراسمات که با حضور مداحان اهل بیت علیهم السلام شور و حالی معنوی داشت با حضور طلاب و روحانیون و اهل علم و فضل حوزه علمیه مشهد پر رونق برگزار شد.

اکنون در آستانه دهه سوم ماه محرم، دفتر آیت الله یعقوبی تصمیم دارد مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام سید اسماعیل حاتمی از خطبای مشهد را همچون دهه نخست با حضور دلسوختگان و عزاداران حسینی برگزار کند.

این مراسمات از تاریخ چهارشنبه 19 شهریور 99 آغاز و تا 29 همین ماه ادامه دارد که مکان آن دفتر آیت الله یعقوبی واقع در خیابان آیت الله بهجت 6 و ساعت شروع مراسم 11 و سی دقیقه پیش از ظهر است./933/پ310/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
دفتر فعالیه با اینکه جدیده
0
0