۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۲۷۳۴
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل جلسات اساتید و معاونین مدارس علمیه

ضرورت تشکیل جلسات اساتید و معاونین مدارس علمیه
حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات اساتید و معاونین جهت همفکری و همیاری بیشتر، گفت: این امر باعث تقویت زیر بنای علمی و معنوی مدرسه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، چهارمین جلسه اساتید و معاونین مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) کنگاور امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار گردید.

در این جلسه، حجت الاسلام پیام ملکی؛ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور ضمن عرض خبر مقدم به مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه و هیات همراه، گزارشی از فعالیت های انجام شده در مدرسه علمیه کنگاور را ارائه کرد.

حجت الاسلام ملکی با تشکر از معاونین و اساتید سابق و معرفی اساتید و معاونین جذب شده و خصوصیات برجسته این اساتید به بیان کیفیت میزبانی این مدرسه از طرح میثاق طلبگی در مدرسه علمیه کنگاور پرداخت و گفت: مزیت طرح میثاق طلبگی امسال در مقایسه با  سال های گذشته در استفاده از ظرفیت های گردآمده مطلوب علمی و معنوی در مدرسه علمیه کنگاور است که علاوه بر میزبانی این مدرسه، ظرفیت های قابل استفاده خود را نیز کاملاً در اختیار طرح قرار داده است.

مدیر مدرسه علمیه کنگاور در پایان سخنان خود ابراز کرد: امید است پس از احراز صلاحیت این مدرسه در برگزاری خودکفای طرح های متمرکز استانی، میزبان برخی طرح های پیشنهادی از جانب خود این مدرسه نظیر دورهای سیاسی، بصیرتی و... قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تشکر از زحمات معاونت محترم تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه و نیز مدیر مدرسه علمیه شهرستان کنگاور تقدیر و تشکر کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در این جلسه گفت: همچنین جای دارد از تلاش های مدیر سابق مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور که دوران حضور خود خدماتی زیادی داشته اند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با تأکید بر ضرورت تشکیل جلسات اساتید و معاونین جهت همفکری و همیاری بیشتر، گفت: این امر باعث تقویت زیر بنای علمی و معنوی مدرسه می شود.

براساس این گزارش طرح میثاق 1 به همت معاونت محترم تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه هر سال به صورت متمرکز در یکی از مدارس علمیه سطح استان برگزار می گردد. در این طرح، متقاضیان ورود به حوزه علمیه به صورت متمرکز دوره های آموزشی و تربیتی خاصی را می گذرانند و سپس هر کدام برای شروع سال تحصیلی به مدرسه محل تحصیل خود رجوع می کنند که امسال با توجه به وضعیت کرونا با مجوز ستاد مدیریت بیماری کرونا و با حفظ تمام قواعد بهداشتی به صورت قرنطینه کامل و... برگزار گردیده است.

در پایان این نشست، هر کدام از اساتید حوزوی نظرات خود را در زمینه های مختلف بیان کردند./1400//210/خ

ارسال نظرات