۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۶۲۷۳۵

آغاز سال تحصیلی مدرسه امام جعفرصادق اهواز

آغاز سال تحصیلی مدرسه امام جعفرصادق اهواز
خوزستان - حجت الاسلام پورفرج از برگزاری افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز در مسجد امام زین العابدین خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اهواز پیش از ظهر امروز در مسجد امام زین العابدین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور آیت الله سید طیب موسوی، متولی مدرسه، اساتید و طلاب برگزار شد.

این جلسه با کلام الله مجید و با نوای فاضل سلمان غوابش آغاز و در ادامه آیت الله سید طیب موسوی، متولی مدرسه با بیان روایاتی از اهل بیت علیهم السلام و نصیحت طلاب نسبت به ارزش عمر و اوقات از طلبه‌ها خواست که قدر وقت و جوانی را بدانند و مشغول درس و بحث باشند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، استاد حوزه علمیه اهواز که به عنوان سخنران حضور داشت با بیان اینکه حوزه‌های علمیه سربازخانه امام زمان هستند، بیان داشت: طلبه در حوزه‌ها برای کسب علم و فضل و آشنایی با معارف اهل بیت وارد می‌شوند و راه رسیدن به این مطلوب توسل به اهل بیت، تهجد و ارتباط با خداوند به ویژه سحرخیزی است.

همچنین حجت الاسلام میثم پورفرج عنوان داشت: مدرسه علمیه امام جعفرصادق دروس را در دو بخش حضوری و مجازی آغاز کرده و ان شاءالله در ادامه در صورت ریشه کنی ویروس کرونا، به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

در ادامه به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین چند دقیقه ای مجلس روضه خوانی صورت گرفت./۹۴۵۶/پ310/ب1
ارسال نظرات