۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۶۲۷۴۰

نتایج نهایی آزمون ورودی جامعه‌الزهرا اعلام شد

نتایج نهایی آزمون ورودی جامعه‌الزهرا اعلام شد
مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام از اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر، به اعلام نتایج نهایی پذیرش جامعه الزهرا علیها السلام در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، عنوان کرد: نتایج نهایی پذیرش بازپذیری و سطح دو اعلام شد و نتایج نهایی پذیرش سطح سه نیز روز سه شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۴ اعلام می‌شود.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ۲ هزار و صد طلبه جدید در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ پذیرفته شدند، اظهار داشت: داوطلبان با ورود به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام و از طریق پیوند http://paziresh.jz.ac.ir/final-result می‌توانند وضعیت قبولی خود را مشاهده کنند.

وی بیان داشت: آن دسته از طلابی که موفق به اخذ امتیاز لازم نشده اند، می‌توانند از تاریخ اعلام نتایج به مدت ۳ روز با مراجعه به لینک «ثبت اعتراض» نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر یادآور شد: نتایج نهایی پذیرش سطح چهار متعاقبا از طریق سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام خواهد شد.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان سطح دو و بازپذیری روز سه شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۱۰ و پذیرفته شدگان سطح سه روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده در سال تحصیلی جدید، گفت: شیوه آموزش برای نیمسال اول تحصیلی به صورت مجازی است و دفترچه راهنمای شیوه آموزشی و اطلاعات مربوط به سامانه‌ها و پشتیبانی در روز ثبت نام نهایی ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت محدود برای پذیرش داوطلبان سطح ۲ در نیمسال اول، اولویت با داوطلبانی است که زودتر برای ثبت نام نهایی و تعیین نیمسال خود اقدام کنند. بنابراین طلاب برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، زیرا اعتراض نسبت به تغییر نیمسال پس از ثبت نام نهایی، قابل بررسی نیست.

وی عنوان کرد: داوطلبانی که نتیجه آزمون آنها «در حال بررسی» اعلام شده است، با توجه به اینکه مدارک ارسالی آنها ناقص بوده است، حداکثر تا ۲ روز بعد از اعلام نتایج می‌توانند مدارک مربوطه را از طریق لینک "ارسال و پیگیری درخواست‌ها" در سامانه پذیرش، درخواست خود را به پشتیبانی پذیرش ارائه کنند. وضعیت نهایی پذیرش این افراد بعد از بررسی مدارک مشخص می‌شود و ارسال مدرک به هیچ وجه به معنای پذیرش نیست.

مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام همچنین به پذیرفته شدگان دوره بازپذیری و سطح ۲ که دارای سابقه تحصیلات حوزوی در یکی از مدارس مرکز مدیریت خواهران هستند، اشاره کرد و اظهار داشت: این طلاب باید حداکثر تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه، ۱۹ شهریور برای معادل سازی دروس اقدام کنند که این کار می‌توانند اطلاعیه در خصوص معادل سازی پذیرفته شدگان سطح ۲، بازپذیری و سطح ۳ را مطالعه و بر اساس آن اقدام کنند./1370/د101/ف

ارسال نظرات