۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۶۲۷۶۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

جریان خاصی پشت پرده اجرای مخفیانه سند ۲۰۳۰ است

جریان خاصی پشت پرده اجرای مخفیانه سند ۲۰۳۰ است
مازندران - حجت الاسلام صادقی نسبت به تلاش جریانی خاص در دستگاه تعلیم و تربیت در جهت تضعیف مبانی دینی و انقلابی در این نهاد آموزشی هشدار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ررسا در مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در نشست خواهران مبلغ مدارس طرح امین استان که در ساری برگزار شد به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سند 2030 اشاره کرد و با بیان این که با این رهنمودهای مقام معظم رهبری حجت بر همه مسؤولان تعلیم و تربیت تمام شده است، گفت: مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت به جای اجرای مخفیانه سند 2030، در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال های گذشته نیز در خصوص این سند ننگین هشدار داده بودند، افزود: اما متأسفانه گوش شنوایی در یکی از مهم ترین نهادهای آموزشی کشور وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتظار از مسؤولان آموزش و پرورش این است در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام عملی بردارند، خاطرنشان کرد: اجرای مخفیانه این سند ننگین غربی در تضاد جدی با ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که 2030 سند روشنی از نفوذ دشمن در نهادهای علمی و آموزشی کشورمان است، تصریح کرد: بندهای این سند ننگین با هیچ یک از اصول قانونی و شرعی ما سازگاری ندارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اجرای چنین اسناد ننگینی در کشورمان جای تعجب دارد، خاطرنشان کرد: سند تحول آموزش و پرورش که با بهره گیری از کار کارشناسی بسیاری از دلسوزان آموزشی و دینی کشورمان تدوین و به تصویب رسیده است متأسفانه مورد بی توجهی قرار می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرزندان ما در دستگاه تعلیم و تربیت باید بر اساس مبانی دینی و ارزشی تربیت شوند، تصریح کرد: متأسفانه جریان خاصی در دستگاه تعلیم و تربیت به طور مخفیانه در تلاش هستند مبانی دینی و انقلابی را در این نهاد مهم آموزشی کمرنگ کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که 2030، محصول دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی غرب برای دین زدایی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان، فاصله گرفتن نسل آینده کشور از دین و انقلاب است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان که تعلیم در آموزش و پرورش باید با تربیت دینی همراه باشد، تصریح کرد: با توجه به حجم سنگینی از شبهات و توطئه های فرهنگی دشمن، توجه به بعد معنوی و اخلاقی دانش آموزان امری ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به فعالیت بیش از 270 مبلغ طرح امین در سطح مدارس آموزش و پرورش استان خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا و محدود شدن فعالیت های آموزشی مدارس، برنامه های فرهنگی و دینی را نیز با محدودیت هایی مواجه خواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که طی نشست هایی که با مسؤولان آموزش و پرورش داشتیم مقرر شد بسترهای لازم به منظور استفاده مبلغان دینی از شبکه آموزشی شاد فراهم شود، ادامه داد: در این ایام کرونایی باید از ظرفیت فضای مجازی و بسترهای الکترونیک برای برنامه های دینی و فرهنگی بهره گرفته شود./950//210/خ

ارسال نظرات