۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۶۲۷۷۱
حجت الاسلام شکریان:

اجرای سند ۲۰۳۰، خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب است

اجرای سند ۲۰۳۰، خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب است
مازندران - مدیرکل نبلیغات اسلامی مازندران، اجرای سند ۲۰۳۰ در هر سطحی را خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست خواهران مبلغ طرح امین استان در ساری با اشاره به این که تبلیغ در هر سطحی از جامعه ضرروی است، گفت: با توجه به این که امروز سلاح دشمن به سمت نسل جوان و دانش آموزان کشور هدف گرفته شده است، توجه به این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که تمرکز فعالیت های تبلیغی ما باید به قشر جوان و نوجوان جامعه باشد، افزود: امروز علیرغم این که در یک شرایط جنگی از نظر اقتصادی قرار داریم، دشمنان یکی از راهبرهای مهم خود را ضربه به دین و ارزش های معنوی جامعه قرار داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن از بین بردن هویت دینی و انقلابی نسل جوان کشور است، گفت: رسانه های معاند می کوشند تا دین را عامل عقب ماندگی و مشکلات امروز جامعه اسلامی معرفی کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که دین به ملت ایران عزت و عظمت داد، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور تحت سیطره نظام های سلطه گر قرار داشت و ملت ایران از آزادی و استقلال بی بهره بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور و همچنین ناچیز جلوه دادن دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در 41 سال گذشته نیز از دیگر توطئه های دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی عنوان کرد.

استاد حوزه ععلمیه مازندران با بیان این که دشمن دینمداری و ولایی بودن ملت ایران را عامل مهمی در عدم تحقق توطئه های خود در این کشور می داند، افزود: به همین دلیل با تبلیغات سوء و دروغین در تلاش است ارزش های الهی و دینی را در نگاه ملت ایران تضعیف کند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در جوامع دینی است، خاطرنشان کرد: اسلام ناب، بر مبنای ظلم ستیزی و استکبار ستیزی شکل گرفته است و آنچه امروز دشمنان از اسلام یاد می کنند یک اسلام غیر سیاسی و خنثی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که اسلام ناب ظلم، استبداد و استکبار را بر نمی تابد، تصریح کرد: آن چیزی که 41 سال است ملت بزرگ ایران بر آن تأکید دارند حرکت بر مدار و محور اسلام ناب است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، اجرای سند 2030 را خیانت بزرگی به اسلام و انقلاب دانست وو خاطرنشان کرد: کسانی که پشت این ماجرای اسف بار هستند به طور حتم در مسیر اهداف و توطئه های دشمنان گام بر می دارند و دوستدار ملت ایران نیستند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص هشدار نمی دادند متأسفانه آموزش و پرورش از مسیر اصلی خود به کلی منحرف میشد، بیان داشت: این هشدار به موقع مقام معظم رهبری، تلاش و توطئه جریان نفوذ را خنثی کرد.

مددیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که چنین حوادث ناگواری در دستگاه تعلیم تربیت، ضرورت همراهی بیشتر حوزه های علمیه و روحانیت با این نهاد آموزشی را بیشتر کرده است، خاطرنشان کرد: بهه طور حتم تعامل و همکری مؤثر نهادهای دینی با دستگگاه تعلیم و تربیت از بروز چنین مسائل اسف باری جلوگیری خواهد کرد./950//210/خ

ارسال نظرات