۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۶۲۸۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مقاومت مردم و خانواده شهدا سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود

مقاومت مردم و خانواده شهدا سبب خنثی شدن توطئه دشمنان می شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به نقش خانواده شهدا در ادامه راه شهیدان اشاره کرد و گفت: مقاومت مردم و خانواده شهدا سبب خنثی شدن توطئه دشمن و عامل بقاب انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در سفر یک روزه به بخش معمولان و دیدار با خانواده شهید بیرانوند گفت: صبر و مقاومت خانواده شهدا و حضور مردم در صحنه های انقلاب عامل بقای نظام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: برای ما توفیقی شده دیدار از خانواده ای که این چنین شهیدی را تربیت و تقدیم اسلام نمودند.

وی ادامه داد: منزلت و جایگاه خانواده های شهدا نیز همانند شهدا رفیع است و ثوابی کمتر از ثواب شهدا ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مشعل فروزانی که شهدا برافروخته اند، راه علوی است که به وسیله شهدا بلند شده و بعد از شهدا نیز به دست صالحین است، خاطرنشان کرد:همان هایی که راه شهدا را ادامه می دهند که البته مصداق صالحین، خانواده های شهدا هستند.

نماینده ولی فقیه با این عنوان که شان و منزلت ما در خدمت گزاری به مردم و خانواده شهدا است، افزود: راه شهدا ادامه دارد و نظام اسلامی مقتدرانه به راهش ادامه می دهد.

وی اذعان داشت: مقاومت خانواده های شهدا در رسیدن نظام اسلامی به اهدافی که دارد، بسیار اثربخش است، براین اساس، عدم موفقیت دشمن بخاطر حضور مردم و خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: حضور و پشتوانه بودن مردم وظیفه ما را در جهت خدمت به مردم، نظام اسلامی و کسب رضایت مردم سنگین می کند./۹۴۵۱//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات