۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳
کد خبر: ۶۶۲۴۸۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ملت ایران با ایستادگی و مقاومت، سیلی محکمی بر دهان آمریکا زد

ملت ایران با ایستادگی و مقاومت، سیلی محکمی بر دهان آمریکا زد
مازندران - حجت الاسلام تسخیری با بیان این که مردم قشر مذهبی ما، مذهبی سکولار نیستند، گفت: این مردم یک قشر مذهبی سیاسی آگاه به زمان و اقدام به موقع هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا پنج شنبه شب در مرحله دوم طرح کمک مؤمنامه که در مصلی قدس فریدونکنار برگزار شد با اشاره به توطئه دشمن برای ملت ایران به ویژه قشر مذهبی کشور، گفت: دشمن با توطئه های مختلف در تلاش است مردم ایران از سیاست فاصله بگیرند و سرگرم ظواهر اسلام شوند.

وی به هوشیاری و بصیرت ملت ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز اشاره کرد و افزود: ملت ایران در لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری با بصیرت و اعتقاد به میدان آمدند و برای حفظ اسلام و انقلاب هزینه دادند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که این مردم با یک سخن مقام معظم رهبری اینگونه به میدان آمدند و ایثارگری و انفاق مؤمنانه انجام دادند، گفت: این گونه اقدامات ارزشمند دشمن را می لرزاند و موجب عقب نشینی آنها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: آمریکایی ها پس از همه گیر شدن ویروس کرونا به طور رسمی اعلام کردند محاصره اقتصادی مردم ایران را در این شرایط بیشتر خواهند کرد تا این مردم در این مرحله تسلیم خواسته های آنها شوند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود یک سیلی محکمی بر دهان آمریکا زدند، گفت: این مردم ایران اسلامی ملت امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) هستند و هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های دشمن تسلیم نخواهند شد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که علیرغم نحسی ویروس کرونا اما با دستور مقام معظم رهبری شرایط به فرصتی مناسب برای کشور تبدیل شد، ادامه داد: در طول هفت ماه اخیر شاهد وحدت و همبستگی ملی برای مقابله با این ویروس منحوس هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با خون های پاک شهدا تضمین شده است، افزود: ملت بزرگ ایران به خوبی می داند در برابر دشمنان اسلام و انقلاب چگونه ایستادگی کند.

وی با بیان این که مردم قشر مذهبی ما، مذهبی سکولار نیستند، ادامه داد: این مردم یک قشر مذهبی سیاسی آگاه به زمان و اقدام به موقع هستند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به این که ملت ایران همان هایی هستند به دشمنان اجازه ندادند تا 40 کیلوکتری مرزهای کشورمان نزدیک تر شوند، افزود: این ملت اجازه ندادند دست های خبیث دشمنان به حرم مطهره حضرت زینب کبری(س) و قدم های نحسشان به حرم امیرالمؤمنین(ع) و بین الحرمین برسد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ملتی که فرزندانشان را ملبس به لباس دفاع از حریم ولایت می کند و به هزاران کیلومتر آن طرف تر می فرستد هیچ گاه از مسائل سطحی که امروز دشمنان ما را تهدید می کنند نمی ترسد، افزود: این ملت 41 سال است که در برابر توطئه ها و دشمنی های نظام سلطه ایستاده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود طرح کمک های مؤمنانه را اقدامی مقدس و مأیوس کننده دشمن و امیدآفرین برای دوستان دانست و خاطرنشان کرد: این گونه حرکت های ارزشمند موجب استمرار انقلاب اسلامی است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات