۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۴۳۶
حجت الاسلام گلی کریمی خبر داد؛

برگزاری آنلاین دروس عمومی و خارج مدرسه علمیه فیضیه مازندران

برگزاری آنلاین دروس عمومی و خارج مدرسه علمیه فیضیه مازندران
مازندران - معاون آموزش مرکز تخصصی فیضیه مازندران از برگزاری آنلاین همه دروس این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام جابر گلی کریمی، معاون آموزش مرکز تخصصی فیضیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری آنلاین همه دروس این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان این که به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه های آموزشی مدرسه علمیه فیضیه مازندران و مرکز تخصصی حقوق و قضا در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، افزود: تنها طلاب پایه اول و دوم این مدرسه به دلیل آشنایی با فضای کلی مدرسه و قوانین و مقررات حاکم بر حوزه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی باید در مدرسه حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام گلی کریمی با اشاره به این که طلاب و اساتید به صورت همزمان می توانند در نرم افزار معرفی شده آنلاین شوند، خاطرنشان کرد: این نرم افزار بسترهای لازم برای همزمانی آموزش و همچنین پرسش و پاسخ میان طلبه و استاد را فراهم کرده است.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه مازندران با بیان این که حضور و غیاب طلاب نیز از طریق این نرم افزار صورت می پذیرد، تصریح کرد: طلاب می توانند همزمان در منازل خود با وارد شدن به این نرم افزار از دروس آنلاین به راحتی بهره مند شوند.

وی با بیان این که سومین دوره رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی همزمان با سال تحصیلی جدید در این مدرسه علمیه آغاز خواهد شد، افزود: دروس رشته تخصصی حقوق و قضا این مدرسه علمیه نیز به صورت غیر حضور و آنلاین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گلی کریمی از تحصیل 60 طلبه در رشته تخصصی حقوق و قضای اسلامی مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان استقبال علاقه مندان برای تحصیل در مقطع سطح دو این رشته تخصصی طی سال های اخیر قابل قبول بوده است.

وی در ادامه سخنان خود همچنین به برگزاری درس خارج فقه و اصول این مدرسه علمیه در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: درس خارج این مدرسه علمیه نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

معاون آموزش مرکز حقوق و قضای مدرسه علمیه فیضیه مازندران از تحصیل 40 نفر در مقطع درس خارج این مدرسه علمیه خبر داد و افزود: کرسی درس خارج این مدرسه علمیه از شنبه تا چهارشنبه از سوی حجت الاسلام نیکزاد به صورت آنلاین ارائه می شود.

حجت الاسلام گلی کریمی در ادامه سخنان خود از تحصیل بیش از 200 طلبه در مدرسه علمیه فیضیه مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: مباحثه و مطالعه طلاب این مدرسه علمیه به دلیل غیر حضوری بودن برنامه های آموزشی به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این که شیوع ویروس کرونا لطمه های بسیاری را به بعد آموزش حوزه های علمیه وارد کرده است، افزود: اما همه تلاش ما این است با ارائه برنامه های جایگزین، آسیب ها و مشکلات در این بخش را به حداقل برسانیم./950/ت310/ب1

ارسال نظرات