۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۶۲۹۶۷

رونمایی از کتاب‌های قرآنی و دفاع مقدس در مراغه

رونمایی از کتاب‌های قرآنی و دفاع مقدس در مراغه
کتاب آسمانی‌ها، مفاخر قرآنی، آدینه خونین و بی خیال آزادی را معلمان مراغه‌ای نوشته اند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب آسمانی‌ها، مفاخر قرآنی، آدینه خونین و بی خیال آزادی را معلمان مراغه‌ای آقایان رضا حقوقی بنیاد و محمد پردل نظامی نوشته اند.

کتاب آسمانی‌ها با موضوع شهدای قرآنی مراغه، مفاخر قرآنی با موضوع معرفی خادمان قرآنی مراغه چاپ شده است و در کتاب آدینه خونین، مظلومیت شهدای بمباران مراغه و در کتاب بی خیال آزادی لطیفه‌های آزادگان هشت سال دفاع مقدس گرد آوری شده است.

آیین رونمایی از این کتاب‌ها پیش از ظهر امروز با حضور مسئول بسیج فرهنگیان کشور در اداره آموزش و پرورش مراغه برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مطهری مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: ماموریت اصلی و امروز بسیج فرهنگیان کمک به کارآمدی آموزش و پرورش در کشور است.

سرتیپ دوم پاسدار مطهری افزود: آموزش پرورش گسترده‌ترین شبکه فرهنگی و انسانی، علمی و آموزشی در کشور است و بسیج فرهنگیان با هدف بهره گیری از ظرفیت معلمان، ماموریت هیات‌های اندیشه ورزی معلمان را با هدف افزایش ارتباط معلمان با دانش آموزان آغاز کرده است.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: افزایش ارتباط بین معلمان و دانش آموزان و تبدیل فضا‌های آموزشی به مدرسه اسلامی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

او گفت: معلمان محور تربیت و میدان دار مقابله با جنگ نرم در زمان حاضر هستند و آن‌ها می‌توانند با تاثیرگذاری خود نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

سرتیپ دوم پاسدار مطهری افزود: ۶۵ درصد کارکنان و معلمان آموزش و پرورش در کشور عضو بسیج فرهنگیان هستند./826/د102/ق

ارسال نظرات