۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۶۳۱۰۱
امام جمعه همدان:

سرنوشت کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره نزنیم

سرنوشت کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا گره نزنیم
همدان - حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: نباید حل مشکلات اقتصادی و سرنوشت کشور را به نتیجه انتخابات آمریگا گره بزنیم، زیرا این اشتباهی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان عنوان کرد: مقام معظم رهبری برای ارتقای اقتصاد نسخه «اقتصاد مقاومتی» را به عنوان یک راهبرد سالهاست که مطرح فرموده اند ولی این امر از سوی ما جدی گرفته نشده است.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود گفت: اگر در حوزه اقتصاد مشکلاتی در سطح کشور دیده می شود نباید عامل این وضعیت نابسامان اقتصادی را معطوف به تحریم ها و یا عملی نشدن برجام دانست، بلکه علت اصلی این وضعیت کم کاری مسؤولان و دولتمردان است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: امروز به عینه شاهد اجحاف هایی در بخش اقتصاد به مردم و جامعه هستیم، لذا از دولتمردان و مسؤولان ذیربط درخواست می کنیم که نظارت ها را افزایش دهند تا بیش از این اقتصاد و معیشت مردم را تحت فشار قرار ندهند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه همدان افزود: رییس دولت دوازدهم در بحث اقتصاد توصیه های بسیاری به متولیان امر داشته و دارند ولی متاسفانه در این میان شاهد کاهش نظارت ها در بازار هستیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نسخه داخلی درمان وضعیت کنونی اقتصاد کشور است، بیان داشت: نباید حل مشکلات اقتصادی و سرنوشت کشور را به نتیجه انتخابات آمریگا گره بزنیم، زیرا این اشتباهی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: باید گفت که چه حزب دموکرات و چه حزب جمهوری خواه آمریکا در بحث انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند هیچ تاثیری به حال ایران ندارد، زیرا سیاست آمریکایی یکی است و آن دشمنی با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: در اینجا از مسؤولان و مدیران دولتی می خواهیم که مشکلات مردم و جامعه را به خوبی رصد کنند و اگر هم در رفع این معضلات ناتوان هستند حداقل در کنار مردم باشند.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: از قوه قضائیه و مقننه می خواهیم که وظیفه نظارتی خود را تقویت کنند و در حل و فصل گرفتاری‌ های کشور بیشتر سهیم باشند.

نماینده  ولی فقیه در استان همدان در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه همدان بیان کرد: یکی دیگر از مسایلی که جای دارد بیان شود، حضور پررنگ تر مسؤولان استانی در نماز جمعه است، زیرا با حضور در این مراسم عبادی سیاسی مردم می توانند مشکلات خود را با آنان در میان بگذارند./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات