۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۶۳۱۴۸
معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول حضرت خدیجه دورود:

خواهران مبلغ ظرفیت فضای مجازی را غنیمت بدانند

خواهران مبلغ ظرفیت فضای مجازی را غنیمت بدانند
لرستان - لک برضرورت تقویت فعالیت های تبلیغی بین دانش آموزان تأکید کرد و گفت:با توجه به شرایطی که به علت ویروس کرونا برجامعه حاکم شده باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

سمیرا لک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری سومین دوره آموزشی خبر داد و بیان داشت: این دوره آموزشی یکی از دوره های تخصصی است که ویژه ائمه جماعات برگزار شد.

معاون فرهنگی مرکز تخصصی فقه و اصول خدیجه کبری(س) دورود با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان خواهر در جامعه عنوان کرد: برگزاری دوره های آموزشی فرصتی برای ارتقای سطح علمی و تبلیغی طلاب است.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی با موضوع شیوه های پاسخگویی به شبهات دینی و با حضور طلاب سطح سه برگزار شد.

لک مهم ترین محورهای مورد بحث در این دوره آموزشی را (اهمیت پرسش و پرسیدن، تفاوت پرسش با سؤال، رابطه بین پرسش و دانایی از منظر روایات، تعریف شبهه، اصول شبهه، ارکان شبهه، معیار در شبهات و انواع پرسش و تفاوت آن با شبهه عنوان کرد.

وی به اهمیت تبلیغ و حضور مبلغ در جمع دانش آموزان اشاره کرد و اذعان داشت: در شرایط کنونی به علت شیوع ویروس کرونا و برگزاری مجازی کلاس های درس، خواهران مبلغ باید ارتباط خود را با دانش آموزان حفظ و تقویت نمایند.

لک بر ضرورت حضور فعال مبلغان در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید از با استفاده از گروه ها و راه اندازی کانال های تبلیغی در فضای مجازی همچنان پاسخگوی سؤالات و شبهات دانش اموزان باشیم.

وی اذعان داشت: تبیین و ترویج آموزه های دین و تقویت بنیه دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان سد راه آسیب های اجتماعی بوده و در تحکیم بخشی به بنیان خانواده مؤثر است./9451//310/خ

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات