۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۳۳۷۰
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

آذر ماه؛ آخرین مهلت شرکت در هشتمین دوره جشنواره رشد

آذر ماه؛ آخرین مهلت شرکت در هشتمین دوره جشنواره رشد
خوزستان - معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان گفت: طلاب علاقه‌مند به شرکت در هشتمین دوره جشنواره رشد تا آخر آذرماه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را دارند.
خانم اشرفی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان مشارکت مرکز مدیریت در برنامه‌های سراسری و استانی برگزار شده در تابستان اظهار داشت: تاکنون سه برنامه داشتیم که می‌توان به تدوین متون درسی حوزه‌های علمیه خواهران، دوره تدوین متون و همایش استاد پژوهشگر اشاره کرد.

وی با اعلام برگزاری سومین دوره تربیت تدوینگر متون افزود: ۷ نفر از اساتید واحد خواهران در این دوره که بصورت آنلاین برگزار شد، شرکت کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان در رابطه با آزمون دوره تدوین متون، بیان داشت: آزمون دوره تدوین متون در دو مرحله (۲۰ و ۲۴ شهریور) برگزار شد.

اشرفی با بیان برگزاری دوره هنر پژوهشی عنوان داشت: این دوره نیز آنلاین و به صورت مشترک با هدایت مرکز حوزه علمیه برگزار شد.

 وی افزود: جهت ارتقای توان پژوهش دوره به صورت آنلاین و با ارسال فایل برای اساتید صورت پذیرفت که از اول مرداد آغاز و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان در رابطه با برنامه‌ها و همایش‌های در حال برگزاری واحد خواهران در سال تحصیلی جدید ادامه داد: افزون بر برنامه‌های پیشین، اگر این امکان برای برگزاری در فضای فیزیکی پیدا نشود در فضای مجازی کلاس‌ها را برگزار می‌کنیم.

وی بیان داشت: آثار سومین همایش استاد پژوهشگر را در اواخر مهرماه دریافت می‌کنیم، همچنین ۳۲۱ اثر از طلاب خواهر به جشنواره علامه حلی ارسال شده که در انتظار ارزیابی اساتید است.

اشرفی افزود: نام نویسی هشتمین دوره جشنواره رشد صورت گرفته و موضوعات به شورای علمی پژوهشی استان ارسال شده و چهار تا پنج جلسه تصویب شد.

وی در پایان گفت: طلاب علاقه‌مند به شرکت در هشتمین دوره جشنواره رشد تا آخر آذرماه مهلت ارسال آثار را دارند./۹۴۵۶/ت210/ب1
ارسال نظرات