۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۶۳۳۷۱
حجت الاسلام تقی پور:

اهانت به پیامبر اسلام، انحراف اذهان عمومی از خیانت به آرمان فلسطین است

اهانت به پیامبر اسلام، انحراف اذهان عمومی از خیانت به آرمان فلسطین است
مازندران - امام جمعه رامسر گفت: اهانت به پیامبر اسلام، انحراف اذهان عمومی از خیانت امارات و بحرین در خوش خدمتی به رژیم غاصب صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، امام جمعه رامسر ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: چنین حرکت های ضد دینی پرده از چهره واقعی غرب در برابر اسلام بر می دارد.

وی، توهین به هر مذهبی را جرم دانست و با بیان این که این اقدام ضد دینی نشریه فرانسوی مغایر با حقوق و قوانین بین المللی است، افزود: متأسفانه مدعیان غربی حتی به مقررات خودشان نیز پایبند نیستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهانت به مقدسات دینی به ویژه پیامبر رحمت و مهربانی، اوج حقارت و بدبختی غرب را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان نمی توانند با چنین اقدامات کینه توزانه و شنیعی جایگاه نبی مکرم اسلام را در جهان تضعیف کنند.

امام جمعه رامسر با مضحک خواندن سخن رییس جمهور فرانسه در توجیح اهانت نشریه شارلی ابدو نسبت به نبی مکرم اسلام، تصریح کرد: در حالی چنین جسارت آشکاری آزادی بیان خوانده می شود، اما سخن گفتن از هلوکاست مجازات دارد.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که تناقض گفتاری در اظهار نظرهای مقامات غربی کاملاً مشهود است، ادامه داد: زندانی کردن شیخ زکزاکی به بهانه های دروغین، ممنوع کردن حجاب در دانشگاه ها و مدارس و همچنین جلوگیری از عزاداری برای سیدالشهدا از جمله دلایل سنگین دروغین بودن آزادی بیان در غرب است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آنچه رییس جمهور فرانسه از آن به عنوان آزادی بیان سخن می گوید تنها در مسیر منافع نامشروع و دروغین غربی ها است، خاطرنشان کرد: آزادی بیانی که با منافع آنها در تضاد باشد به طور حتم سرکوب می شود.

امام جمعه رامسر با تأکید براین که غربی ها باید به تناقض رفتاری و گفتاری خود پیرامون آزادی بیان و عقیده پایان دهند، تصریح کرد: اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام از سوی همه ادیان و مذاهب به شدت محکوم است و باید با عوامل آن به شدت برخورد شود.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که سیره عملی نبی مکرم اسلام بهترین الگو برای زندگی سعادتمندانه بشریت است، خاطرنشان کرد: دنیای غرب که به دلیل سیاست های غلط خود در حال دست و پا زدن در باتلاق بحران های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی است، برای برون رفت از این مشکلات راهی جز بازگشت به دین و معنویت ندارد.

وی با اشاره به این که کشورهای مدعی آزادی بیان تصاویر و نام سپهبد شهید سلیمانی را در توییتر و اینستاگرام حذف می کنند، بیان داشت: تنها چیزی که در کشورهای غربی سرکوب می شود همین آزادی بیان و عقیده است.

امام جمعه رامسر در ادامه گفت: به طور حتم اهانت به پیامبر گرامی اسلام در شرایط حساس منطقه انحراف اذهان عمومی به ویژه مسلمانان جهان از خیانت کشورهای امارات و بحرین در خود خدمتی به رژیم غاصب صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین است./950//210/خ

ارسال نظرات