۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
کد خبر: ۶۶۳۴۰۵
آیت الله کعبی:

مسابقه خیانت به فلسطین برنده ندارد

مسابقه خیانت به فلسطین برنده ندارد
آیت الله کعبی گفت: گاوهای شیرده اماراتی، بحرینی و سعودی که در مسابقه خیانت به قدس و فلسطین فعال شدند، بیش از گذشته منفور ملت خود، امت اسلامی و تمام آزادی خواهان شده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در هفتمین همایش جبهه جهانی شباب المقاومة که عصر دوشنبه در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد با گرامی داشت یاد شهدای مقاومت اسلامی، قدس و سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار کرد: از شباب المقاومة الاسلامیه که در موقعیت و زمان مناسبی این همایش را برگزار کردند تشکر می کنم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به راهبردهای نابودی رژیم اسرائیل بیان کرد: اسرائیل بر پایه جنایت، وحشت، ترور، تجاوز، غارت گری و جنگ افروزی شکل گرفته و راهبرد اصلی اشغالگران تسلیم شدن کشورهای عربی و ایجاد یأس و نا امیدی ملت ها از آزادی قدس است یعنی القا کنند که آزادسازی فلسطین شدنی نیست و باید با دولت مجعولی به نام اسرائیل کنار آمد.

وی افزود: تئوریسین های صهیونیسم بیان کرده اند تا زمانی که کشورها یأس داشته باشند با ما ارتباط خواهند داشت اما تبدیل شدن سفارت رژیم اشغالگر به سفارت فلسطین و اعلام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) و حمایت همه جانبه دولت و ملت ایران از آرمان فلسطین، نور امیدی برای زوال این غده سرطانی در میان امت اسلامی شعله ور کرد.

آیت الله کعبی با بیان این که راهبرد اصلی نابودی اسرائیل همان راهبرد الهی، نورانی، الهام بخش، سازنده، روشن، بنیادی، هوشمندانه و اجرایی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در دیدار با وزیر خارجه سوریه در سال 58 فرمودند اگر مسلمین مجتمع بودند و هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند سیل آن را می برد.

وی اضافه کرد: ثمره این راهبرد تبدیل شدن ضعف به قدرت و تهدید به فرصت در مقابله با رژیم صهیونیستی است؛ سطل آب کنایه از انجام دادن هر کاری از سوی هر مسلمان برای آزادی قدس، فلسطین و مقابله با اسرائیل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت ها، نخبگان، جوانان، رسانه ها، تجار و متمولین، هر کدام باید کاری انجام دهند و راهبردی که حضرت امام(ره) ترسیم کردند، راهبرد حضور امت در صحنه و قیام لله برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

وی با تصریح بر این که رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری ناامن است و از مقاومت اسلامی وحشت دارد، گفت: معادله رعب و توازن قدرت بازدارنده توسط رهبر مقاومت برای زوال رژیم صهیونیستی شکل گرفته به گونه ای که جبهه مقاومت از توان ضربه زدن هم‌زمان در چندین جبهه به رژیم صهیونیستی برخوردار است و این رژیم بیش از هر موقعیت دیگری ضعیف، مفلوک و رو به زوال است.

آیت الله کعبی در ادامه با طرح سؤالی مبنی بر این که با توصیفات بیان شده الزامات پیش رو برای نابودی رژیم صهیونیستی چیست، اظهار کرد: ایمان به خدا، تقویت همت، عزم و اراده امت اسلامی بر پایه مکتب عاشورا، رهبری الهی ولی فقیه و الگوی شهید سلیمانی، شکل گیری و تداوم نهضت تببین وجوب نابودی اسرائیل به عنوان جهاد دفاعی، تقویت جبهه جهانی مقاومت در مقابله با آمریکا، افزایش اقتدار و توانمندی های دفاعی و تهاجمی جبهه مقاومت، انتقال از صبر استراتژیک به وارد کردن ضربه به اسرائیل و هوشیاری به هنگام در مواجهه با توطئه ها، هماهنگی و استحکام درونی کشورها و ملت های محور مقاومت در تمامی ابعاد برای عبور از تحریم ها و مقابله با امپراطوری رسانه ای، پرهیز از تفرقه داخلی و در اولویت قرار دادن آزادی فلسطین و فاصله گرفتن از مشغول شدن به مسائل فرعی از الزامات نابودی اسرائیل است.

وی مقابله با توطئه ذلت بار بازکردن پای نظامیان صهیونیست اشغالگر به خلیج فارس توسط امارات و بحرین، اخراج نیروهای نظامی آمریکا از غرب آسیا، مقابله با توطئه های حکام و مزدوران منطقه به ویژه آل سعود و آل خلیفه در خیانت به فلسطین و قدس را از الزامات پیش رو برای نابودی رژیم صهیونیستی بر شمرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حکام مزدور منطقه ماهیت خیانت کارانه خود را آشکار کردند و به طور قطع سخت پیشمان خواهند شد و سرنوشت کمپ دیوید و انور سادات خائن در انتظار خائنان به امت اسلامی است، گفت: ما این خائنان را در جنایت های اسرائیل کودک کش شریک می دانیم.

وی ادامه داد: فرآیند زوال تدریجی و فرسایشی اسرائیل با روشن شدن بیشتر و بهتر و صف آرایی مقاومت و اسلام ناب بر علیه استکبار و شرک و نفاق، شتاب بیشتری خواهد گرفت.

آیت الله کعبی خاطرنشان کرد: مثلث شوم غربی، عربی و عبری کانون فساد، جنایت، فتنه، توطئه، چپاول و غارت ثروت های منطقه به شمار می رود و خوی آمریکایی ها و اسرائیلی ها خودخواهی، عهد شکنی و غارت گری است.

وی افزود: گاوهای شیرده اماراتی، بحرینی و سعودی در مسابقه خیانت به قدس و فلسطین و در ستاد انتخاباتی ترامپ فعال شده و بیش از گذشته منفور ملت خود، امت اسلامی و تمام آزادی خواهان شده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تصریح بر این که به تجربه ثابت شده مزد خیانت، از سوی آمریکایی ها و صهیونیست ها رها کردن مزدوران هنگام تعارض منافع است، اظهار کرد: آمریکایی ها و اسرائیلی ها در هنگام سقوط و انتقام ملت ها از خائنان، آنها را تنها خواهند گذاشت و آنها چاره ای به جز پناه آوردن به نظام مقتدر جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت نخواهند داشت.

وی در پایان عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به راهبرد نا امن کردن غرب آسیا و منطقه خلیج فارس و تسلط بر نفت و راهگاه های آزاد بین المللی توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام خطر جدی به حکام مرتجع و مزدور منطقه می دهد و هرگز در برابر این توطئه خطرناک بی تفاوت نخواهد بود./1324/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
این روزها شاهد رسوایی چهره حکام منافق عرب و آشکار شدن روابط 25 ساله پنهانی آنها با اسراییل هستیم .
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
چهره های منافق رسوا شده و امکان خنجر زدن از پشت به جبهه مقاومت از انها سلب میشود و فلسطینی ها هم بهتر دوست و دشمن و نفوذیهای دشمن را تشخیص خواهند داد که این عامل پیروزی آنان را تسریع خواهد کرد . ان شاالله
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
به راستی جایگاه حوزه انقلابی در عملیاتی کردن راهبردهای زوال اسرائیل چیست؟
1
0