۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۶۳۴۷۴
حجت الاسلام قلی پور مطرح کرد؛

خوش خدمتی ارتجاع عرب به ترامپ با عادی سازی رابطه با صهیونیست ها

خوش خدمتی ارتجاع عرب به ترامپ با عادی سازی رابطه با صهیونیست ها
مازندران - امام جمعه بابلسر با محکوم کردن عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم غاصب صهیونیستی، اقدام این دو کشور عربی را خوش خدمتی به ترامپ دانست.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن عادی سازی روابط امارات متحده عربی و بحرین با رژیم غاصب صهیونیستی، اقدام این دو کشور عربی را خوش خدمتی به ترامپ دانست.

وی با اشاره به این که متأسفانه ارتجاع عرب منطقه و رژیم غاصب صهیونیستی سال ها است به طور پنهانی با هم ارتباط دارند، افزود: علنی کردن این روابط تنها با هدف تأثیر گذاری در روند انتخابات آمریکا صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سران برخی کشورهای عرب منطقه متأسفانه به ابزاری برای منافع استکباری آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده اند، گفت: ارتجاع عرب با هدف تلاش در جهت پیروزی ترامپ در انتخابات پیش روی دست به چنین خیانت آشکاری زدند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که ملت فلسطین و سایر ملت های مسلمان جهان این خیانت امارات متحده عربی و بحرین را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: این دو کشور با عادی سازی روابط خون با یک رژیم جانی و کودک کش، همدستی خود با این رژیم اشغال گر را ثابت کردند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز برخورد با امارات و بحرین باید همانند برخورد با رژیم صهیونیستی باشد، خاطرنشان کرد: سکوت در برابر این اقدامات خائنانه ارتجاع عرب منطقه زیر پای نهادن آرمان های فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به طور حتم این توطئه آمریکایی صهیونیستی که با همکاری برخی کشورهای خائن عربی کلید خورده در نهایت به شکست خواهد انجامید، تصریح کرد: طراحی آمریکایی ها برای به فراموشی سپرده آرمان فلسطین با هوشیاری ملت های مسلمان جهان و پرچم داری ایران اسلامی شکست خواهد خورد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی باید از پیکره جهان اسلام خارج و به زباله دان انداخته شود، خاطرنشان کرد: خیانت برخی کشورهای عربی منطقه به فلسطین در عادی سازی رابطه با صهیونیست ها نمی تواند از نابودی و حذف کامل این رژیم جعلی از صفحه روزگار کمک کند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که عاقبت این رژیم اشغالگر و جعلی، نابودی است، تصریح کرد: با ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های رژیم اشغال گر قدس به زودی شاهد بازگشت مردم بی گناه فلسطین به وطن شان خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امارات و بحرین با عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، وابستگی و سلطه پذیری خود از آمریکا را به وضوح نشان دادن، بیان داشت: آرمان مقدس فلسطین هیچ گاه فراموش شدنی نیست و با توطئه مشترک ارتجاع عرب منطقه، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از بین نخواهد رفت./950//310/خ

ارسال نظرات