۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۳۸۷
حجت الاسلام والمسلمین روحانی:

سکوت کنندگان دربرابر اهانت به مقدسات اسلامی، شریک جرم غربی ها هستند

سکوت کنندگان دربرابر اهانت به مقدسات اسلامی، شریک جرم غربی ها هستند
مازندران - امام جمعه بابل گفت: عادی سازی روابط جیره خورهای آمریکایی با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به اسلام و آرمان فلسطین است و به طور حتم شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در دیدار جمعی از روحانیان این شهرستان به بازنشر کاریکاتور موهن مجله فرانسوی و جسارت به ساحت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: بر خلاف آنچه مقامات اروپایی چنین مسأله ای را آزادی بیان می دانند، اما این اقدام حرکتی ضد دینی و از روی استیصال است.

وی با بیان این که چنین اقدامات جسارت آمیزی قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار می کند، افزود: غرب از ترس قدرت اسلام در جهان دست به چنین کارهای حقیرانه ای می زند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، اهانت به مقدسات دینی و پیامبر گرامی اسلام را نشان دهنده عجز و ناتوانی غربی ها در مقابله با اسلام ناب در جهان دانست و خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی نه تنها از عظمت اسلام و پیامبر مهربانی نمی کاهد بلکه محبوبیت و جایگاه ایشان را در میان ملت های جهان تقویت خواهد کرد.

امام جمعه بابل با تأکید براین که نور الهی با این حرکت های شنیع و ضد دینی دشمن خاموش نخواهد شد، بیان داشت: هر روز که می گذرد بر عظمت اسلام و پیامبر رحمت افزوده و دشمنان اهل بیت(ع) رسواتر خواهند شد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که غرب با این طراحی پوسیده و شکست خورده نمی تواند به اهداف خود در جلوگیری از گسترش روز افزون اسلام ناب دست یابد، خاطرنشان کرد: به طور حتم نتیجه این طراحی جریان شکست خورده آمریکایی صهیونیستی بار دیگر به رسوایی این کشورها خواهد انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که غرب راهی جز پذیرش عظمت اسلام ناب ندارد، گفت: مسیری که امروز دنیای غرب در پیش گرفته به طور حتم پایانی تلخی خواهد داشت.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود از سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر اهانت های آشکار دولت های غربی به مقدسات دینی به شدت انتقاد کرد و افزود: این ننگ بزرگی است که مدعیان دفاع از حرمین شریفین در برابر این جسارت های آشکار دولت های گستاخ غربی سکوت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علمای اسلام باید با موضع گیری قاطع از تکرار چنین جسارت هایی از سوی دولت های غربی جلوگیری کنند، بیان داشت: این که رییس جمهور یک کشور اهانت به خاتم پیامبران الهی را آزادی بیان تعریف می کند، جرم سنگینی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که کشورهای اسلامی که در برابر این اهانت ها سکوت می کنند به طور حتم شریک جرم دولت های غربی در جسارت به ساحت پیامبر گرامی اسلام هستند، خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان جهان علاوه بر موضع گیری قاطع در برابر این اهانت آشکار، نباید نسبت به مسأله فلسطین بی تفاوت باشند.

امام جمعه بابل با بیان این که غربی ها با همدستی ارتجاع عرب منطقه با طراحی چنین اقداماتی در تلاش هستند افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان را نسبت به مسأله فلسطین منحرف کنند، بیان داشت: نباید اجازه داد غربی ها با خیانت ارتجاع عرب منطقه، کاری کنند که آرمان های ملت مظلوم فلسطین نادیده گرفته شود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که مسأله فلسطین همواره موضوع نخست جهان اسلام باقی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: متأسفانه جیره خورهای آمریکایی و اسرائیلی با خیانت به اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین عادی سازی روابط با صهیونیست های کودک کش را در دستور کار خود قرار داده اند که به طور حتم شکست خواهند خورد./950/پ310/ب1

ارسال نظرات