۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۶۳۶۴۱
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ دفاع از استقلال ایران است

علت مخالفت با سند ۲۰۳۰ دفاع از استقلال ایران است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره سند ۲۰۳۰ گفت: در واقع علت اصلی مخالفت با سند ۲۰۳۰ دفاع از استقلال ایران است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به تأکیدات و تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره سند 2030 و مذمت اجرای بی‌سروصدای آن در برخی از مراکز آموزشی، اظهار کرد: باید متولیان امر اهتمام و حساسیت ویژه‌ای به این امر داشته و کاری نکنند که رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار تذکر دهند.

وی افزود: از روز معلم سال 1396 تا سخنرانی اخیر با وزیر و مسؤولان آموزش و پرورش، رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره تصویب و اجرایی‌سازی سند استعماری 2030 تذکرات و هشدارهای جدی داده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد تصریح کرد: صراحت و قاطعیت رهبری در این مهم و پیگیری‌های مستمر ایشان جای تأمل و درس‌آموزی فراوان دارد.

وی با بیان اینکه سند 2030، دروازه استعمار فرانو به شاخص‌های هویت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این سند طراحی استکبار برای نظام فکری و عملی و سبک زندگی مردم جهان و نقشه اضمحلال همه فرهنگ‌ها در فرهنگ منحطّ غربی است.

حجت‌الاسلام آزموده گفت: پذیرش این سند موجب می‌شود مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله کشور یعنی تربیت نسل آینده‌ساز در چنبره سیاست‌های صهیونیسم جهانی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این سند که به سند توسعه پایدار شهرت یافته است با 17 آرمان و اهداف متعدد، درصدد حاکمیت الگوی جدیدی از حکمرانی لیبرال دموکراسی غرب است که با شیبی آرام و برنامه‌ای مدوّن، همه ابعاد زندگی فرهنگی و اجتماعی انسان‌ها را درخواهد نوردید و سرزمین شناخت و ادراک و ذهن و میل و رفتار مخاطبان خود در سراسر جهان را به تصرف درخواهد آورد.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره سند 2030، گفت: درواقع علت اصلی مخالفت با سند 2030 دفاع از استقلال ایران است./9314//310/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات