۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۶۶۳۶۵۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضرورت توجه ویژه دولت به ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی لرستان

ضرورت توجه ویژه دولت به ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی لرستان
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به ظرفیت های لرستان در زمینه های اقتصادی فرهنگی اشاره کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت ها در رشد و شکوفایی اقتصاد استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان ظهر امروز در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان گفت: استفاده از ظرفیت های استان برای رفع مشکلات در این زمینه ها ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های استان افزود: لرستان از ظرفیت هایی برخوردار است که در صورت توجه و بالفعل نمودن آنها می‌تواند در رشد و توسعه فرهنگی و اقتصادی استان موثر باشد.

وی تصریح کرد: بهره مندی از این ظرفیت ها می تواند چهره استان را از همه جهات متحول نماید و ضروری است که مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توانایی و برخورداری این وزارتخانه از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صندوق بیمه های تامین اجتماعی و هلدینگ های بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی فولاد و دو بانک مرتبط با وزارت تعاون، این وزارتخانه را توانا برای ورود به استان لرستان و کاهش بخش قابل توجهی از نرخ بیکاری در استان دانست.

وی ادامه داد: این وزارت تعاون می‌تواند صنعت، کشاورزی، دامپروری و گردشگری را در استان احیا نماید./۹۴۵۱//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات