۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۶۶۳۷۱۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

کشورهای عربی بدون اجازه آمریکا نمی‌توانند حتی یک گلوله شلیک کنند

کشورهای عربی بدون اجازه آمریکا نمی‌توانند حتی یک گلوله شلیک کنند
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: کشورهای عربی وابسته به آمریکا و اسرائیل حتی نمی‌توانند بدون اجازه آمریکا یک گلوله شلیک کنند، آنها انباردار سلاح آمریکا هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضاء شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان اصفهان با تسلیت شهادت امام سجاد(علیه‌السلام) اظهار داشت: آن حضرت فرمودند مؤمن 5 نشانه دارد: ورع و پرهیز از زشتی‌ها در خلوت، صدقه دادن هنگام سختی و نداری، صبر کردن هنگام سختی‌ها و مصیبت،  بردباری هنگام عصبانیت و راست‌گویی هنگام ترس؛ در روایات معمولاً منظور از مؤمن، شیعه است.

وی با اشاره به امضاء توافق نامه میان اسرائیل و امارات و بحرین افزود: کشورهای عربی که با آمریکا و اسرائیل در صلح هستند تا کنون چه دستاوردی داشته‌اند؟ آنان حتی نمی‌توانند هیچ کمکی به فلسطین داشته باشند و یک فشنگ را به خواست خود شلیک کنند، آنان هیچ اراده‌ای ندارند و فقط از آمریکا اسلحه خریداری می‌کنند و به نوعی انباردار آمریکا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وظایف جبهه‌ها و گروه‌های مردمی تصریح کرد: هر جبهه و تشکلی باید رسالت‌ها و وظایف خود را مشخص کند و بدون اینکه از دولت‌ها انتظار داشته باشند به حل مشکلات مردم بپردازند، چراکه ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که با فعال کردن آن بخشی از مشکلات برطرف می‌شود. 

وی عنوان کرد: مشکلات زیرساختی و بنیادین وجود دارد که لازم است گروه‌های مردمی برای برطرف شدن این مشکلات قدم بردارند، بالاخره گروه‌هایی باید باشند تا برای برطرف شدن مشکلات مملکت قدم بردارند.

مسئول جبهه ایستادگی استان اصفهان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از جبهه‌هایی که تا کنون تشکیل شده فقط برای مقاصد سیاسی بوده، لازم بود تا جبهه‌ای مردمی از بدنه مردم تشکیل شود تا این جبهه بتواند بازوی نظام بوده و برای برطرف شدن مشکلات مردم قدم بردارد.

دکترافشار افزود: جبهه ایستادگی یک سال پس از فتنه 88 در تهران تشکیل شد و امسال با شعار «بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور حماسی» فعالیت‌های خود را برای تحقق آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تشکیل شوراهای شهرستانی این جبهه گفت: در نظر داریم با تشکیل گروه‌های جهادی برای برطرف شدن مشکلات مردم اقدامات عملی انجام دهیم، همچنین برنامه‌هایی برای تربیت نیروی انسانی هم‌طراز انقلاب اسلامی تدوین شده است./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات