۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۳۸۲۹
باتوجه به شیوع کرونا؛

آغاز درس خارج آیت الله مظاهری به صورت مجازی

آغاز درس خارج آیت الله مظاهری به صورت مجازی
اصفهان ـ رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: تصمیم ما بر این شده است که درس خارج خود را به صورت مجازی برگزار کنیم و امروز نخستین روز برپایی مجازی درس خارج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، امروز در ابتدای درس خارج مجازی خود، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان و در کشور، گفت: دروس مختلف در کشور تعطیل شده است و درس‌های محدودی برگزار می‌شوند.

آیت الله مظاهری در ادامه افزود: تصمیم ما بر این شده است که درس خارج خود را به صورت مجازی برگزار کنیم و امروز نخستین روز برپایی مجازی درس خارج است تا زمانی که مشکلات کشور در خصوص شیوع ویروس کرونا برطرف شود.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه امیدوار هستم این بیماری از بین برود، اظهار کرد: إن شاء الله همه بتوانند کارهای خود را شروع کنند و این ضررهایی که الآن برای دنیا به ویژه ایران عزیز پیش آمده است رفع بشود و با سلامتی بتوانیم جبران خسارت کنیم و امام زمان(عج) در این مسیر کمک کند به همه ما و این بیماری به صورت کلی برطرف گردد.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم و بیماران ابراز امیدواری کرد با عبور از بحران کرونا شرایط کشور و جهان به حالت عادی و غیر بحرانی بازگردد و مردم زندگی معمول خود را در پیش بگیرند./1304//202/خ

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات