۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۶۴۰۴۴
امام جمعه بروجرد:

امنیت امروز مرهون جانفشانی رزمندگان و خون شهدا است

امنیت امروز مرهون جانفشانی رزمندگان و خون شهدا است
حجت الاسلام حسینی به ایمان قوی، اخلاص عمل و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امنیت امروز مرهون جانفشانی رزمندگان و خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در جمع نیروهای نیروهای مسلح شهرستان بروجرد گفت: پیروزی در جنگ تحمیلی حاصل اخلاص و ایمان قوی رزمندگان و ایستادگی در برابر دشمن بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب دشمن هر روز دست به توطئه ای جدید می زند، افزود: بصیرت، هوشیاری و مقاومت رمز پیروزی در برابر دشمن و خنثی سازی دسیسه های آنان است.

وی به سخنان شهید سلیمانی در رابطه با جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد: در دفاع مقدس ما تنها با عراق نمی‌ جنگیدیم بلکه هشتاد کشور آن هم با پیشرفته‌ ترین تجهیزات با ما در جنگ بودند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: تکیه بر ایمان و اطاعت از انسانی عامل، عارف و آسمانی سبب شد تا در برابر تمام تجهیزات نظامی و قدرت جهانی دشمن پیروز شویم.

وی با بیان اینکه جبهه جنگ در آن دوران برای نیروهای ما به یک دانشگاه تبدیل شده بود، دانشگاهی که عرفان عملی به آنها می ‌آموخت، تصریح کرد: هدف از دفاع در آن دوران دفاع از اهل بیت(ع)، مقدسات، اسلام و دفاع از ناموس و شرف بود.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: سربازان ما هنوز هم در حال دفاع از آرمان‌های امام راحل بوده و امنیت امروز را مدیون برکت وجود آنان هستیم./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات